וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקאפי ובינת זכו במכרז האבטחה של בנק לאומי

רפאל פוגל

31.7.2006 / 19:18

הפרויקט מבסס את שליטתה של מקאפי במוצרי האבטחה של הבנקים בישראל; היקף העסקה מוערך ב-10 מיליון שקל; המפסידות: סימנטק, רדוור, 3Com ,ISS, סיסקו וג'וניפר



בנק לאומי החליט להפקיד את אבטחת תשתיות המחשוב שלו בידי חברות מק'אפי ובינת. מדובר בפרויקט אבטחה ענק, אשר מבסס את שליטתה של חברת מקאפי במוצרי האבטחה של הבנקים בישראל.



את הרשיונות למוצרי האבטחה קנו אנשי בנק לאומי מחבת קאלקום, ומי שנבחרו לבצע את האינטגרציה של הפרויקט הם אנשי חברת בינת תקשורת מחשבים, שאחראים על ההתקנה הענקית, הנחשבת לגדולה מסוגה שתתבצע אי פעם בישראל. מקורות המקורבים לעסקה מעריכים כי היקפה עשוי להגיע ל-10 מיליון שקל.



בליבת הפרויקט עומדות מערכות ה-IntruShield של מקאפי, מערכות IPS חיצוניות המיועדות למנוע התקפה של תשתיות המחשוב של הבנק באמצעות קוד זדוני, וירוסים, תולעים ומתקפות DoS.



לפי בנצי אברמוביץ', ראש ענף מערכות תקשורת בבנק לאומי, בחר הבנק דווקא במוצר ה-IPS של מקאפי לאחר שערך בדיקה מדוקדקת של מרבית היצרנים בשוק - אשר מוצריהם הוכנסו למעבדות הבנק ונבדקו בקפידה. בין המוצרים שנשקלו על ידי אנשי הבנק נמנים גם מוצרי רדוור, 3Com ,ISS, סיסקו וג'וניפר.



אברמוביץ' אמר ל-TheMarker כי "בנק לאומי משקיע משאבים רבים באבטחת המידע שלו, כדי לתת מידע אמין וזמין ללקוחות, ומוצר ה-IPS של מקאפי הציע את התוצאות הטובות ביותר במבחני יעילות של חסימת הווירוסים והתולעים. המוצר אף הוכיח דיוק רב בזיהוי ההתקפות השונות שדימו אנשי הבדיקה של הבנק, ושיקול נוסף אותו לקחו אנשי הבנק בחשבון הוא פלח השוק של מוצרי מקאפי בארץ ובעולם".



חנניה כפרי, מנהל ענף ניהול ואבטחת נתונים של בנק לאומי, הוסיף כי "תהליך ההטמעה של המערכת כבר הסתיים, והמעבר למצב תפעולי מלא מתעכב בשבועות ספורים בגלל המלחמה. בקרוב מאוד כבר יתחיל להתבצע בבנק מעבר מדורג לעבודה מלאה של מערכות ה-IPS, עד להגנה על כל תשתיות המחשוב של הבנק".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully