וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש המחוזי יפרסם את החלטתו בעניין ערוץ החדשות ביום שלישי

רוני קורן-דינר

29.7.2001 / 12:40

חדשות ישראל, בראשות משה שלונסקי, עתרה לביהמ"ש בטענה שהמכרז היה מוטה לטובת קבוצת חדשות 24

שופט ביהמ"ש המחוזי בת"א, עודד מודריק, ייתן את פסק דינו בעניין מכרז ערוץ החדשות ביום שלישי הקרוב - כך נמסר הבוקר. מתן ההחלטה נדחה כבר פעמיים: ההחלטה היתה אמורה להתפרסם לפני שבוע ונדחתה להיום. הבוקר, בשל עומס התיקים בלשכתו של השופט מודריק, היא נדחתה ביומיים נוספים.

המועצה לשידורי כבלים ולוויין החליטה ב-17 באפריל השנה כי קבוצת "חדשות 24", בראשות נסים משעל ויעקב אילון, תפעיל את ערוץ החדשות הייעודי בכבלים. הקבוצה המפסידה, "חדשות ישראל", בראשות משה שלונסקי ואילנה דיין, פנתה לביהמ"ש המחוזי בת"א.

טענותיה המרכזית של חדשות ישראל היא שחוות דעתו של יועץ התכנים של המועצה, אלי ניסן, הייתה מוטה לטובת חדשות 24, וכי חדשות 24 אינה עומדת בתנאי הסף שנקבעו במכרז לגבי איסור בעלות זרה. אחד מחברי המועצה, הד"ר אילן אבישר, טען מספר שבועות לאחר פרסום תוצאות המכרז כי לחברי המועצה לא ניתנו מספיק כלים לבחירת הקבוצה המתאימה ביותר.

מועד עלייתו של הערוץ תוכנן לסוף שנת 2001. אולם, בשל ההליך המשפטי הממושך, עליית הערוץ לאוויר תידחה בחצי שנה לכל הפחות. על פי הערכות גורמים בשוק התקשורת, חדשות ישראל תעתור לביהמ"ש העליון אם ביהמ"ש המחוזי בתל אביב ידחה את עתירתה.

TheMarker.com הוא ספק תכנים ל"חדשות ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully