וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

H&O במו"מ לרכישת השליטה ב-TAG WOMEN

שרון שפורר

6.8.2006 / 12:35

שיפור בתוצאות H&O ברבעון הראשון אחראי לזינוק של כ-67% במניה מתחילת השנה, אבל תחת מחזורי מסחר דלים

חברת H&O - לשעבר המשביר אופנה - מנהלת מגעים לרכישת 51% מחברת האופנה TAG WOMEN, בתמורה ל-9.8 מיליון שקל. מחיר זה משקף ל-TAG WOMEN שווי של כ-18 מיליון שקל.

במסגרת העסקה, תקבל H&O גם אופציה לרכישת עד 19% נוספים מהון המניות המונפק של TAG WOMEN לפי שווי השוק המשתקף לחברה בעסקה או גבוה יותר - כתלות ברווחי TAG WOMEN בשלוש השנים הקרובות. ב-H&O מבצעים בימים אלו בדיקות נאותות הקשורות לעסקה.

מזה כמעט שנתיים מנסה H&O להרחיב את מותגי האופנה הנמכרים בה, במטרה לשנות את תמהיל המוצרים של הרשת - לאחר שבעבר התמקדה רק בנושא המחיר, כעת היא מנסה להפוך לרשת אופנה. בסוף 2005 ניהלה החברה מו"מ עם רשת הביגוד לגברים כאוס, ולאחר שזה לא צלח, פנתה לחפש רשת אחרת שתעזור לה לשפר את מיצובה כרשת אופנה.

עוד קודם לכן, ב-2004, התחילה H&O למכור את המותג "ליז קלייבורן", הפונה לנשים בנות 30 פלוס. במארס 2005 היא קיבלה את הזיכיון הבלעדי בישראל לשיווק המותגים החדשים של בית האופנה האיטלקי "בנטון" - PLAYLIFE ו-KILLER LOOP, הפונים לקהל צעיר יותר. TAG WOMEN פונה מאז הקמתה ב-2001 לנשים צעירות.

H&O, שבשליטת משביר אחזקות (כ-80%), חתמה את הרבעון הראשון של 2006 עם שיפור ניכר בתוצאות, שכלל גידול של 26% במכירות, ל-98 מיליון שקל. גידול זה נבע בעיקר מעלייה במספר חנויות הרשת הפתוחות למעלה משנה, וכן צמצום בהפסד הנקי לכ-900 אלף שקל - מול הפסד של כ-4.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנה הקודמת.

במקביל לשיפור במכירות, עלתה מניית החברה ב-67% מתחילת 2006, אחרי תשואה לא מרשימה במיוחד של כ-9% ב-2005. יחד עם זאת, המניה מרכזת מתחילת השנה מחזור ממוצע של כ-20 אלף שקל בלבד, ולכן מועדת לתנודתיות לא מבוטלת כלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully