וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קקטוס נגד שטרודל: איגוד הפרסום ואיגוד המפרסמים מכחישים כי נתנו חסות לתחרות שטרודל הזהב

רוני קורן-דינר

29.7.2001 / 16:02

את תחרות השטרודל יזם אתר START, המוחה על מיעוט תשומת הלב שניתנה לתחום האינטרנט בתחרות קקטוס הזהב

תחרות שטרודל הזהב, שיזם אתר האינטרנט start.co.il לאחר תחרות הפרסום "קקטוס הזהב", מעוררת סערה בעולם הפרסום. האתר מוחה על מיעוט תשומת הלב שהוקדשה לתחום האינטרנט בתחרות "קקטוס הזהב", ומציע לחברות אינטרנט ואינטראקטיב להקים תחרות משלהן.

בסוף השבוע האחרון פירסמה הנהלת האתר את תקנון התחרות, שניסוחו כמעט זהה לתקנון "קקטוס הזהב". במכתב שהופץ לחברות האינטראקטיב נכתב שאיגוד הפרסום ואיגוד המפרסמים נתנו את חסותם לתחרות, וכן כי הוועדה המשותפת לאיגודים הללו - ועדת אינטרנט ומדיה חדשה - תהיה הוועדה השופטת בתחרות.

אבנר בראל, יו"ר איגוד הפרסום, זועם על הפרסום וטוען כי "האתר השתמש בגופים ציבוריים בצורה שקרית ולא מוסכמת, על מנת לקדם אינטרסים אישיים". יאיר פלדמן, מנכ"ל איגוד המפרסמים, אמר היום ל-TheMarker.com כי איגוד הפרסום ואיגוד המפרסמים עומדים לקיים דיון בנושא הכנסת הפרסום באינטרנט כקטגוריה מורחבת בתחרות "קקטוס הזהב" הבאה.

"לא חיכינו ליוזמה של start, יש לנו בהחלט רצון לגעת בתחום האינטרנט", אמר פלדמן. "אבל לא ייתכן שהם יפרסמו תקנון זהה לתחרות הקקטוס, ישתמשו בשם שלנו ויכתבו שזה בחסות שני האיגודים".

בתגובה לדברי בראל ופלדמן מסר היום אריק שיק, סמנכ"ל השיווק של חברת Start.co.il, כי "גורמים שונים באיגוד הטעו אותנו שלא במתכוון ודיווחו לנו כי התחרות תתקיים בהסכמת האיגוד ותהווה מעין 'ניסוי כלים' לשילוב של מדיית האינטרנט במסגרת קקטוס הזהב. אנו מציעים לאבנר בראל לערוך בדק בית אצלו באיגוד, בטרם הוא מטיח בתקשורת האשמות קשות וחריפות.

"אתר Start.co.il נרתם למשימה החשובה של ארגון תחרות הפרסום האינטראקטיווי בישראל מתוך שליחות אמיתית לקידום ענייני האינטרנט בכלל ומשרדי האינטראקטיב בפרט", מסכם שיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully