וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה!: הכנסות של 25 מיליון שקל ברבעון השני

6.8.2006 / 15:00

דיווחה על רווח נקי של 4.7 מיליון שקל ורווח תפעולי של 4.8 מיליון שקל


פורטל האינטרנט וואלה! מדווח על הכנסות של 25 מיליון שקל ברבעון השני של השנה. מדובר בעלייה של 43% בהשוואה לרבעון המקביל וגידול של כ-3.5% לעומת הרבעון הקודם. הרווח התפעולי בתקופה זו צמח ב-63% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-4.8 מיליון. הרווח הנקי הסתכם ב-4.7 מיליון שקל, עלייה של 70% לעומת רבעון מקביל אשתקד.

הוצאות המכירה והשיווק הסתכמו בכ-8 מיליון שקל, גידול של 46% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ונובע בעיקרו מגידול בסעיף העמלות למשרדי הפרסום, המהוות נגזרת מן ההכנסות וכן מגידול בהוצאות השיווק במהלך הרבעון.

במחצית הראשונה של שנת 2006 הכנסות החברה הסתכמו בכ-49 מיליון שקל עלייה של 55% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי הסתכם בכ-9.7 מיליון שקל, עלייה של 128% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי עלה ב-146% ל-9.8 מיליון שקל.

השאלה החמה בשוק ההון בימים אלה היא עד כמה החברות ובמיוחד כלי התקשורת ייפגעו מהמלחמה בצפון. מנכ"ל וואלה!, אילן ישראלי אמר כי "מוקדם להעריך מה יהיו השלכות המלחמה על עסקיהן של חברות האינטרנט בישראל, עם זאת, זה יהיה נכון לומר שהפגיעה תהיה קטנה באופן מהותי מהפגיעה בעסקי הטלוויזיה ואף העיתונות הכתובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully