וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני אוהבת אותך" (אבל רק אם תקנה לי דובי ופרחים)

מוריה בן עמי

9.8.2006 / 8:58

ט"ו באב, חג האהבה. על פי היהדות' חג האהבה הוא יום שידוכים עבור בנות ישראל. בחג זה חגגו בכל אזורי הארץ את הטבע והחקלאות והייתה זו הזדמנות מצויינת לכל רווקי ישראל למצוא להם אישה, שכן ביום זה נפרצו הגבולות בין השבטים. אי לכך, זהו חג טהור, תמים ומקודש שכן אנו חוגגים את קיומה של האהבה וברור שאין דבר שמשתווה לה. האומנם?

אז זהו, שלא בדיוק. כיום חג האהבה הפך ליום לו מחכים יותר מכל יצרני השוקולדים, בובות הדובונים עם הלבבות וכל אלו שמייצרים דברים ורודים, פרוותיים ופרחוניים.

כל בן מבני ישראל אשר חפצה נפשו לכבוש את ליבה של בת ישראל הנבחרת, כל שעליו לעשות זה להסתובב בקניון או במרכז הקניות הקרוב למקום מגוריו ומיד יתמלאו עיניו בדברים ורודים וכיסיו יתרוקנו. מדוע?

תעשיית המוצרים לחג האהבה מנצלת מועד זה לייצור "מוצרים מיוחדים" לחג האהבה. רשתות השוקולדים למיניהן משווקות מארזי שוקולד מיוחדים, כי מסתבר לשוקולד בצורת לב יש טעם מאד שונה משוקולד מרובע; ניתן למצוא סלסלות בהן ישנם מספר סוגי בונבוניירות מפוארות מעוטרות בלבבות ובפרחים; ישנם שוקולדים מיוחדים אשר משווקים במיוחד ליום זה בצורות שונות של לבבות, פרחים ודובונים וכן מארזים מהודרים שנוצרו אך ורק ליום זה.
חברות להלבשה תחתונה יוצאות בקולקציה מיוחדת למרות שחזיות ותחתונים בצבע אדום עם תחרה לא מייצרים רק ביום האהבה, וישנם מבצעים רבים ברשתות ההלבשה התחתונה הכוללים סטים של חזיה ותחתונים במחיר מיוחד או מבצע על מותג מסויים. הכל בשביל להיות סקסית ביום האהבה.

חנויות הבובות והמתנות מציעות מוצרים מיוחדים ליום האהבה, כי ידוע הרי שדובי בגובה מטר עם לב שכתוב עליו "אני אוהב אותך" אפשר לקנות רק ביום זה. ניתן למצוא בכל חנות המון בובות של כלבלבים מתנשקים, קיפודים מתחבקים, חתולים מתלקקים והכל כמובן עם לב באמצע עם הכיתוב הרומנטי "I love you". למי שלא חובב בובות מושבע והולך יותר לכיוון האווירה יש מבחר עצום של נרות בכל הצבעים, הצורות והריחות שרק מחכים להידלק.

ואם חשבנו שרק חברות מסחריות מנצלות את ארנקכם ביום זה, אפילו לרשות הטבע והגנים יש מסלולים מיוחדים לכבוד ט"ו באב. תחת הירח המלא ביום מיוחד זה, המסלולים הרבה יותר קסומים. הם מציעים מסלול מיוחד ורומנטי המותאם בדיוק לבני הזוג בהתאם לגיל, דרגת הקושי ואורך המסלול. המסלולים ממוקמים בכל רחבי הארץ בעלי דרכי גישה נוחים ונופי מדהימים כמו שיש רק בארצנו הקטנטונת והיפה.

כל המבצעים, ההצעות המיוחדות והמארזים החגיגיים נועדו בשביל דבר אחד בלבד. האהבה לא בדיוק עומדת בראש מעייני אשפי השיווק והפרסום של החברות הללו.

חג זה הפך להיות חג צרכני אשר במקום לחגוג את האהבה בצורה הכי טהורה ותמימה שיש הוא הפך לחג בו סוגדים לתרבות הצריכה. ורחמינו על הגבר שלא יקנה לחברה שלו דובי, פרחים ושוקולדים, אחרת אהבתו כלפיה תעמוד בספק גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully