וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום הגיעה ל-40 אלף מנויי דור 3

ערן גבאי

9.8.2006 / 10:42

כלל מנויי הדור השלישי בישראל צפויים לתרום ברבעון השלישי כ-170 מיליון שקל להכנסות הסלולר

סלקום הגיעה ל-40 אלף מנויים ברשת הדור השלישי, בתוך כמה חודשים מאז החלה סלקום בהשקה הרכה של השירות. סלקום השיקה רשמית את רשת הדור השלישי שלה לפי כחודש, ומאז היא פועלת להגדלה משמעותית של מספר מנויי הדור השלישי כדי לסגור את הפער ממתחרותיה הגדולות - פרטנר ופלאפון שכבר משרתות יחדיו כ-280 אלף מנויי דור 3.

קצב גיוס המנויים הנוכחי מבטיח שההכנסות הרבעוניות הצפויות של סלקום משירותי דור 3 יגיעו כבר ברבעון השלישי של 2006 לכ-20 מיליון שקל. כלל מנויי הדור השלישי בישראל צפויים לתרום ברבעון השלישי לחברות הסלולר כ-170 מיליון שקל להכנסות.

סלקום החלה לפני חודש במבצע אגרסיווי של סבסוד מכשירי דור 3 של מוטורולה ונוקיה. סלקום סבלה לא מעט מהכניסה המאוחרת שלה לתחום הדור השלישי, אך היא נהנית כרגע מירידת מחירי המכשירים בענף ומכך שהמתחרות שלה כבר הכשירו את השוק הראשוני של הדור השלישי.

מנכ"ל סלקום, עמוס שפירא, לא שם לו כמטרה לסגור את הפער מהמתחרות באחת. הוא הנחה את מנהליו לבצע מעבר מדוד של מנויים לדור 3, כך שתישמר מידת ההכנסה העודפת ממנוי בדור 3. תוספת ההכנסה ממנוי דור 3 לעומת ההכנסה הממוצעת ממנוי בענף נאמדת בכ-15 שקל. ספק אם סלקום תצליח להגיע כבר השנה ל-100 אלף מנויי דור 3, מספר אליו הגיעה פרטנר בסוף 2005.

חלק מהגידול שמציגות חברות הסלולר בהכנסה הממוצעת למנוי נובע מגידול בהכנסות משירותי תוכן וערך מוסף, ששירותי הדור השלישי הם הקטר למשיכת ההכנסות כלפי מעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully