וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטורולה ישראל תפתח ותייצר עבור UPS מסופון למיון חבילות בכ-100 מ' ד'

TheMarker.com שירות

30.7.2001 / 10:41

זהו יישום ראשון של הדור השלישי בעולם חברות המשלוחים; אלישע ינאי, מנכ"ל מוטורולה ישראל: נפעל לשיתופי פעולה נוספים שישתלבו בפלטפורמה החדשה

מוטורולה ישראל תפתח ותייצר עבור ענק המשלוחים UPS פרויקט בתחום הדור השלישי, בהיקף של כ-100 מיליון דולר. מדובר במסופון, שישמש למיון חבילות במרכזי המיון של UPS. המסופון יפותח על ידי מוטורולה ישראל וייוצר במפעלה שבערד.

הפרויקט מהווה למעשה יישום ראשון של הדור השלישי בעולם חברות המשלוחים. המסופון יכלול 2 מכשירי רדיו אלחוטי: אחד לתקשורת רשת חיצונית WLAN (בקצב של 11 מיליון סימנים לשנייה), ורדיו שני בטכנולוגיית Bluetooth לתקשורת עם קורא הבר-קוד, הנמצא על אצבע המפעיל (ring-scanner) באופן המבטל את הצורך בחיבור פיסי.

מוטורולה ישראל משתפת פעולה כ-10 שנים עם חברת UPS, בהיקף מצטבר של כ-800 מיליון דולר.

מנכ"ל מוטורולה ישראל, אלישע ינאי, אמר כי "זוהי המערכת המתקדמת מסוגה בעולם, ורשת התקשורת האלחוטית המקומית הגדולה בעולם, שתקיף 150 אלף משתמשים בכ-2,000 מרכזי מיון של UPS ברחבי העולם. מוטורולה תפעל לשיתופי פעולה רבים עם יצרני מוצרים ייחודיים, במטרה לשלבם סביב הפלטפורמה החדשה".

אודי קטינא, מנהל הפיתוח העסקי של תחום תקשורת הנתונים האלחוטית במוטורולה תקשורת ישראל, מסר כי "כבר יש בידינו בקשות לאספקת מערכות נוספות מסוג זה, ברחבי העולם. מוטורולה רואה במוצר זה פלטפורמה, שיהיו לה יישומים רבים בתעשיית הרכב, בתעשיית המזון ועוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully