וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרומרקט פיטרה 15 עובדים

עינב בן יהודה

13.8.2006 / 14:06

יוני סער: מדובר בעובדים עונתיים שגויסו לתקופת הקיץ. בעקבות המלחמה בוטלו אירועים רבים שתוכננו לקיץ

חברת פרומרקט פיטרה כ-15 עובדים בעקבות המלחמה. יוני סער, מנכ"ל החברה, ציין כי מדובר בעובדים עונתיים. "מדי קיץ אנחנו קולטים עובדים נוספים, כתגבור לעונה הנחשבת עמוסה. השנה, בעקבות המלחמה והירידה המשמעותית בהיקף הפעילות, נאלצנו לפטר עובדים אלו". פרומרקט הינה חברת קידום המכירות והפקת האירועים הגדולה בישראל, והיא מעסיקה למעלה מ-100 עובדים.

לפני מספר ימים התראיין סער ב-TheMarker והעריך כי תעשיית הפקת האירועים תיאלץ לספוג ירידה של כ-20% בהיקף הפעילות השנתית שלה, הנאמדת ב-700 מיליון שקל בשנה.

בין האירועים שבוטלו בעקבות המלחמה - כפר המוסיקה של החברה המרכזית למשקאות קלים, העיר האדומה של פלאפון-אסקייפ באילת, פסטיבל החול של סופר-פארם בחיפה, חוף מכמורת של פיראוס-תנובה.

באותו ראיון אמר סער, כי החברה נאלצה להוציא לחופשה לא מתוכננת 10 עובדים, אך אמר כי החברה טרם נאלצה לפטר עובדים. בהתייחסו לאותו ראיון חזר ואמר סער כי מדובר בעובדים עונתיים וכי מצבת כח האדם הקבועה של החברה לא הצטמצמה. "מדי שנה מספר העובדים הכולל שלנו גדל בקיץ ומצטמצם שוב בחורף. היינו אמורים להעסיק את אותם עובדים לצורך פרוייקטים עונתיים אבל נאלצנו לפטרם כי למעשה אין קיץ" ציין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully