וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאת תבצע איחוד הון המניות לסוג אחד כדי למנוע השעיית מסחר במניות מסוג 1 שקלים

אלי דניאל

30.7.2001 / 11:58

וזאת, לקראת הדיון בבורסה בהשעיית המסחר; תאת פירסמה היום את מפרט הצעת הרכש למניותיה מסוג 1 שקלים; המחיר המוצע למניה הועלה ל-5.25 שקלים

כחודש לאחר שתאת תעשיות הודיעה על כוונתה לפרסם הצעת רכש לרכישת כל החזקות הציבור במניות החברה בעלות ערך נקוב של 1 שקלים, לפי מחיר של 5.22 שקלים למניה - מודיעה היום החברה כי עם השלמת הצעת הרכש, בכוונתה לפעול לאיחוד הון המניות של החברה לסוג אחד של מניות.

ההודעה שלעיל נעשית על רקע ישיבת דירקטוריון הבורסה, שאמורה להתקיים ביום חמישי הקרוב, ובמהלכה תידון השעיית המסחר במניות תאת 1, בשל אי עמידה בכללי השימור - שווי החזקות הציבור במניות אלו נמוך מ-400 אלף דולר.

בתאת מקווים כי החלטה זו תיחשב כעריכת הסדר, בעקבותיו תעניק הבורסה לחברה ארכה נוספת עד ליום ה-30 בספטמבר 2001 להסדרת סוגיית הסחירות, וזאת בטרם יושעה המסחר במניות בעלות ערך נקוב של 1 שקלים.

על פי הודעת החברה, הרי שבמידה שיירכשו כל מניות ה-1 שקלים, אזי הן יימחקו מן המסחר, ובמקרה שכזה יבוצע איחוד ההון בדרך של ביטול מניות ה-1 שקלים באמצעות הליך של הפחתת הון מניות. לחילופין, במידה שהחברה תרכוש במסגרת הצעת הרכש רק 90% ממניות ה-1 שקלים שבמחזור, תציע החברה לבצע את איחוד ההון בדרך של איחוד מניות ה-1 שקלים או פיצול המניות הרגילות בנות ה-5 שקלים, באופן שיווצר סוג אחד של מניות בהון החברה.

כזכור, בחודש אפריל 2001 הודיעה הבורסה לחברה כי על פי הנתונים המעודכנים לתום הרבעון הראשון, מניות ה-1 שקלים של החברה אינן עומדות בתנאי שווי החזקות הציבור המינימלי לצורך המשך המסחר בהן. הבורסה נתנה לחברה ארכה עד לתום הרבעון השני לערוך הסדרים בכדי לעמוד בכללי השימור, כאשר במידה שהחברה תראה כי היא מבצעת הסדר, בהתאם להנחיות הבורסה, תינתן לה ארכה נוספת עד לתום הרבעון השלישי.

תאת הוסיפה כי במקרה שאיחוד ההון יושלם לפני תום הארכה הנוספת, תימנע הבורסה מלהשעות את המסחר במניות ה-1 שקלים. כמו כן, במקרה שהאיחוד לא יושלם עד לתום הארכה הנוספת, כלומר, עד לתום הרבעון השלישי, עשויה הבורסה להשעות את המסחר במניות ה-1 שקלים, אולם בעקבות איחוד ההון יחודש המסחר בכל הון המניות של החברה.

יצוין כי במקביל להודעה על איחוד ההון פירסמה היום החברה את מפרט הצעת הרכש, כאשר המחיר המוצע למניה הועלה מ-5.22 שקלים למניה למחיר של 5.25 שקלים - גבוה בכ-9.4% ממחיר המניה בבורסה.

עלות הצעת הרכש, שאינה מותנית בשיעור היענות מינימלי, מסתכמת בכ-14.5 מיליון שקל. עם זאת, במידה ששיעור ההיענות יהיה נמוך מ-95%, הרי שאין בכוונת החברה לרכוש יותר מ-90% ממניות ה-1 שקלים המצויות במחזור.

בעלי השליטה בחברה, שלמה אוסטרצר ודב צאלים, שהודיעו כבר על היענותם להצעה, צפויים לשלשל לכיסם 8.4 מיליון שקל וכ-4.3 מיליון שקל, בהתאמה. המועד האחרון להיענות להצעת הרכש - ה-29 באוגוסט 2001.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully