וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטרנט זהב: עלייה של 3% בהכנסות

ערן גבאי

15.8.2006 / 11:18

אלי הולצמן: החברה חוששת שהחברה הבת סמייל.מדיה עלולה לרשום ירידה בהכנסות ברבעון השלישי בעקבות המלחמה

גידול של 18% נרשם ברווח התפעולי של אינטרנט זהב ברבעון השני של 2006 לעומת הרבעון הראשון של השנה וזה הסתכם בכ-11.4 מיליון שקל. בהשוואה לרבעון המקביל מדובר בגידול של 43%. הכנסות אינטרנט זהב ברבעון השני של 2006 צמחו בכ-3% בהשוואה לרבעון הראשון של 2006 והסתכמו בכ-97.2 מיליון שקל. מדובר בגידול של כ-29% בהשוואה לכ-75.3 מיליון שקל ברבעון המקביל.

הרווח הנקי לרבעון השני הסתכם בכ-6.6 מיליון שקל, זהה לזה שהושג ברבעון הראשון של 2006 וגידול של כ-43% בהשוואה ל-4.7 מיליון שקל ברבעון המקביל.

מנכ"ל אינטרנט זהב, אלי הולצמן, אומר כי "עיקר הצמיחה בהכנסות נובעת מפעילות סמייל.תקשורת, כאשר הטלפוניה, שירותים לעסקים והגישה לאינטרנט ממשיכים להגדיל נתח בשוק. במקביל פעילות סמייל.מדיה ממשיכה גם היא לצמוח בהתאם לציפיותינו".

בהתייחסו לרכישת קווי זהב, אמר הולצמן כי "הרכישה תביא אותנו בשנה הבאה להיות חברה עם הכנסות שנתיות של יותר מ-1.2 מיליארד שקל. הרכישה תציב אותנו בעמדת התמודדות עם אתגרים בשוק התקשורת הישראלית תוך הגשמת תוכניות הצמיחה וההתרחבות שלנו. בנוסף תתאפשר לנו חדירה מיידית לשוק תקשורת הנתונים שהינו בעל פוטנציאל רב וכן בשוק הטלפוניה המקומית, תוך שיפור הרווחיות שלנו בצורה משמעותית בעקבות התייעלות שיביא המיזוג".

הולצמן מוסר על השפעת המלחמה על עסקי אינטרנט זהב ומציין, כי "בעוד הפרסום באינטרנט הושפע פחות מאשר הפרסום בטלוויזיה ובערוצי פרסום אחרים, החברה חוששת שחברת הבת סמייל.מדיה עלולה לרשום ירידה בהכנסות ברבעון השלישי".

באשר לפעילות סמייל תקשורת, מדווחת החברה על גידול של כ-6.5% בבסיס מנויי הפס הרחב של סמייל.נט. באשר לפעילות של סמייל מדיה, מדווחת החברה כי הכנסות הקבוצה מ-12 הפורטלים גדלו בכ-47% בהשוואה לרבעון המקביל, ומשקפות את גידול נתח הקבוצה בכל שוק הפרסום באינטרנט בישראל. הכנסות הקבוצה מאתרי המסחר האלקטרוני גדלו ב-27% בהשוואה לרבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully