וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוקיה משיקה את מוצר הנוקיה IP71 המבוסס על פתרונות האבטחה של צ'ק פוינט

TheMarker.com כתב

30.7.2001 / 17:24

במוצר, המיועד לרשתות תקשורת בארגונים קטנים המאופיינים בפיזור גיאוגרפי, ייעשה שימוש בפתרונות ה-VPN והפיירוול של צ'ק פוינט

עם פרסום התוצאות לרבעון השני, שהגיעו לאחר אזהרת ההכנסות הראשונה בתולדות החברה, דאגה צ'ק פוינט להבהיר כי הקשר עם נוקיה (סימול NOK) שריר וקיים.

היום מדווחת נוקיה על תחילת השקתו של מוצר חדש, המבוסס על פתרונות האבטחה של צ'ק פוינט, והודעה זו מחזקת את ההבטחות להמשך שיתוף הפעולה בין החברות. לעת עתה, על כל פנים, אין להכרזה של נוקיה השפעה חיובית על מחיר מניית צ'ק פוינט, המאבדת כ-2%, לאחר שבחמישה ימים רצופים של עליות הוסיפה כ-25%.

חברת נוקיה הודיעה על השקתו של מוצר הנוקיה IP71, המיועד לרשתות תקשורת בארגונים קטנים המאופיינים בפיזור גיאוגרפי. במוצר נעשה שימוש בתוכנות ה-VPN והפיירוול של צ'ק פוינט, שיאפשרו אבטחה בעת שימוש ברשת האתר-נט בין משתמשי הקצה של הארגון.

מוצר ה-IP71 של נוקיה מאפשר ללקוחות לתפעל את מערך אבטחת הרשת של הארגון ממערכת ניהול אחת, התומכת בכ-5 עד 50 משתמשים רשומים של ה-VPN ופיירוול של צ'ק פוינט.

במקביל פירסמה צ'ק פוינט היום תוצאות פיתוחים במערכת ה-VPN והפיירוול המשולבת שלה, בה עושה שימוש גם נוקיה. צ'ק פוינט דיווחה כי הארכיטקטורה הפתוחה שלה מאפשרת עתה מהירויות של כ-2 ג'יגהביט לשנייה, וכי המשווקים שלה פועלים להשגת פתרונות במהירויות של עד 10 ג'יגהביט לשנייה, בטווחי מחירים שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully