וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמיחה של כ-80% ברווח הנקי של חברת ההשקעות דש ברבעון השני ל-6.1 מיליון שקל

נתן שבע

16.8.2006 / 18:11

את הצמיחה המשמעותית ניתן ליחס לקפיצה בהיקף הכספים המנוהל של החברה שטיפס לכ-11 מיליארד שקל; הכנסות החברה במהלך הרבעון עלו ב-37% ל-31.6 מיליון שקל



חברת ההשקעות דש מסכמת רבעון מוצלח עם עלייה של 80% ברווח הנקי ברבעון השני של השנה לעומת הרבעון המקביל לכ-6.1 מיליון שקל. הכנסות החברה צמחו במהלך הרבעון ל-31.6 מיליון שקל - 37% יותר מהתקופה המקבילה.



חברת ההשקעות מנהלת כיום כ-11 מיליארד שקל, בקופות גמל קרנות נאמנות וניהול תיקים של לקוחותיה לעומת כ-9 מיליארד שקל אשתקד. את מרבית ההכנסות תורמים דמי הניהול מקופות הגמל שצמחו ב-34% ל-19.6 מיליון שקל. הגדילו מיוחס להיקף נכסי הקופות המנוהלות שעלו בכ-37% לעומת התקופה המקבילה ל-6.7 מיליארד שקל ככל הנראה לצד מאמצי השיווק של החברה.



ההכנסות מחיתום והפצה גם הם רושמים קפיצה מרשימה לצד גל הגיוסים וההנפקות שליווה את הבורסה גם ברבעון השני של השנה. עמלות החיתום הסתכמו בכ-2.2 מיליון שקל לעומת סכום זניח של כ-130 אלף שקל ברבעון המקביל אשתקד.



את המחצית הראשונה של השנה מסיימת החברה ברווח של 12.4 מיליון שקל - צמיחה של 79% לעומת התקופה המקבילה וקרוב מאוד לרווח בשנת 2005 כולה. ההכנסות עצמם טיפסו במהלך התקופה בכ-35% ל-61.4 מיליון שקל.



יעקב לוינסון, מנכ"ל דש ני"ע והשקעות ציין כי "מגמת הצמיחה בפעילות החברה נמשכת כבר עשרה רבעוניים ברציפות. לצד הפעילות המסורתית של החברה אנו מרחיבים את מגוון התחומים בהם אנחנו פועלים ובמהלך הרבעון נכנסו לתחום של תעודות סל ותעודות התחייבות במשותף עם קבוצת בקשי כהן והקמנו את אינדקס תעודות סל. כמו כן, רכשנו כ-50% מחברת דש גלובל פייננס אשר תעסוק בפעילות של מוצרים מובנים ואיגוח", הוסיף לוינסון.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully