וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי שנה לאחר שגייסה 15 מ' ד' מסיסקו - בי-קונקטד פיטרה 33 מתוך 80 עובדיה

עינב בן יהודה

30.7.2001 / 15:58

25 עובדים פוטרו ביומיים האחרונים; מנכ"ל החברה: "הארכנו את מועד מימוש האופציות למפוטרים"; "לחברה יש מספיק כסף בקופה ויכולת לשרוד תקופה ארוכה"

חברת בי-קונקטד, מקבוצת טלרד, פיטרה 33 מתוך 80 עובדיה, כאשר 25 מהעובדים פוטרו במהלך היומיים האחרונים. העובדים פוטרו מכל מחלקות החברה, מלבד מחלקת השיווק והמכירות, אותה מתכוונים להרחיב בתקופה הקרובה.

אלדד גפן, מנכ"ל החברה, מציין כי לנוכח מצב שוק התקשורת החליטו בחברה לבצע קיצוץ משמעותי בהוצאות. "לפני 3 חודשים ביצענו צמצום ראשוני, במסגרתו פיטרנו 8 עובדים, וביומיים האחרונים החלטנו על פיטוריהם של 25 עובדים נוספים. קיצוצים אלו נועדו לסייע לנו לשמור על קצב שריפת מזומנים נמוך", אמר גפן והוסיף: "לחברה יש מספיק כסף בקופה ויכולת לשרוד תקופה ארוכה".

עוד הוסיף גפן כי החברה עושה כל שביכולתה כדי לסייע למפוטרים, בין השאר על ידי הארכת מועד מימוש האופציות שברשותם. בנוסף, מאפשרת בי-קונקטד לעובדים שיגויסו שוב לחברה עד סוף השנה להקפיא את האופציות שלהם לתקופה בה לא יועסקו בחברה, ולקבל אותן בתנאים המקוריים, עם חזרתם.

בי-קונקטד, שגייסה כ-15 מיליון דולר מחברת סיסקו בחודש דצמבר 2000, פיתחה מוצר גישה בפס רחב וצר. המוצר הוא פלטפורמה המותאמת לעבודה עם כל סוגי התקשורת הקווית, המתבססת על תשתיות חוטי הנחושת של חברות הטלפוניה ועל רשתות סיבים אופטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully