וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההכנסות של פסגות אופק זינקו ב-85%

טל לוי

17.8.2006 / 10:01

ההפסד הנקי של בית ההשקעות קטן במחצית ל-42 מיליון שקל; תזרים המזומנים נחתך בחצי

בית ההשקעות פסגות אופק מדווח כי הכנסותיו ברבעון השני של 2006 זינקו ב-85% ל-963 מיליון שקל, ואולם, הוצאות ההנהלה והכלליות עלו ב-67% ל-973 מיליון שקל - החברה מדווחת על הפסד של 10 מיליון שקל לפני מס, לעומת הפסד של 59 מיליון שקל ברבעון המקביל. בשורה התחתונה אמנם הפסיד בית ההשקעות 42 מיליון שקל - אולם מדובר בהקטנת ההפסד במחצית לעומת הרבעון המקביל.

ההכנסות של בית ההשקעות במחצית הראשונה של 2006 הוכפלו ל-2.2 מיליארד שקל. ואולם גם הוצאות ההנהלה והכלליות כמעט והוכפלו ל-2.1 מיליארד שקל, כך שהרווח לפני מס מסתכם ב-97 מיליון שקל לעומת הפסד של 36 מיליון שקל במחצית המקבילה. בשורה התחתונה הרוויח בית ההשקעות 22 מיליון שקל לעומת הפסד של 97 מיליון שקל במחצית המקבילה. את 2005 סיים פסגות אופק ברווח של 63 מיליון שקל.

לעומת הרווחים, רושמים בפסגות אופק תזרים מזומנים נאה יותר, אם כי ניכרת בו האטה לא קטנה: התזרים ברבעון השני הסתכם ב-286 מיליון שקל - מחצית בלבד מהתזרים ברבעון המקביל. התזרים במחצית הראשונה של 2006 הסתכם ב-652 מיליון שקל - ירידה של 58% לעומת המחצית המקבילה.

בנק לאומי מכר את בית ההשקעות פסגות אופק בדצמבר 2005 לקרן יורק. הרשות לניירות ערך התנתה את האישור למכירת פסגות אופק מלאומי ליורק בכך שהמנכ"לית גבי רביד וסגנה דניאל זילביגר לא ימשיכו לנהל את הקבוצה. התנאי הוצב בעקבות החלטה עקרונית של הפרקליטות להגיש כתבי אישום נגד רביד וסגנה ונגד מנכ"ל לאומי פיא, מיקי ציבייר בחשד, כי יועצי הבנקים קיבלו טובות הנאה מקרנות הנאמנות של הבנק (פיא ופסגות), ובתמורה שיווקו את הקרנות ללקוחות הבנק.

רביד הגישה לבית המשפט בקשה לצו מניעה זמני, והנשיא גורן קיבל אותה, וקבע כי על הרשות להימנע מלהתנות את מתן האישורים לרכישה בהדחתם של רביד וסגנה. גורן קבע, כי הצו יעמוד בתוקפו עד להחלטה סופית של הפרקליטות בעניין העמדה לדין. על החלטה זו, הגישה הרשות לפני כחודש בקשת רשות ערעור לבית המשפט העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully