וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: מימושים לאחר יומיים של עליות חדות

עומרי כהן

17.8.2006 / 23:04

מג'יק נופלת ב-5.5% בתגובה לתוצאות המאכזבות. טבע נסחרת בניגוד למגמה ועולה ב-0.5%. אורבוטק יורדת ב-2.1%

בוול סטריט נפתח יום המסחר בירידות שערים מתונות לאחר יומיים של עליות חדות. מדד נאסד"ק יורד ב-0.4% ומדד דאו ג'ונס מאבד 0.2%. בקרב המניות הישראליות מאבדת און טראק 4% מערכה, למרות שדיווחה על גידול בהכנסות וקיטון בהפסדים ברבעון השני. מג'יק נופלת ב-5.5% בתגובה לתוצאות רבעוניות מאכזבות. טבע נסחרת בניגוד למגמה ועולה ב-0.5%. אורבוטק יורדת ב-2.1%.

סקירת טרום מסחר

נתוני מדד הצרכנים ומדד היצרנים שפורסמו ביומיים האחרונים בוול סטריט, שיכנעו את המשקיעים בוול סטריט כי האינפלציה מאיטה וכי לא יהיה כנראה צורך בהעלאה אחת נוספת של הריבית, כפי שהעריכו בשוק עד לאחרונה. הערכה זו הקפיצה את מדד נאסד"ק בכ-3.8% ביומיים, ואת מדד דאו ג'ונס בכ-2.1% לשיא של שלושה חודשים. גם בשוק הסולידי נמשכו עליות השערים, והתשואה על האג"ח ל-10 שנים ירדה עוד 0.06% ל-4.871%. ריצת אוגוסט המוזרה מתרחשת כאשר הפעילים נמצאים בדרכם לחופשת הקיץ, ונפחי המסחר אינם גדולים.

להתאוששות ביומיים האחרונים בוודאי תרמה ירידה של כ-6% במחירי הנפט, שנרשמה בשבוע האחרון. מגמה זו ממשיכה גם היום, שעה שמחירה של חבית נפט יורד בכ-1.5% נוספים ל-70.7 דולר. ואולם, לאחר יומיים של עליות חדות, צפויים מימושים קלים - לפחות לפי החוזים. אלה מצביעים על יציבות בפתיחה, עם ירידות של כ-0.1% במדדים המובילים.

היום יתפרסם מדד המדדים המובילים ליולי, שצפוי לעלות כ-0.1%. בקרב המניות, תפרסם ענקית המחשוב והאלקטרוניקה דל את דו"חותיה לאחר המסחר, והערכות כלפי ביצועיה בוודאי ישפיעו על מגזר הטכנולוגיה לאורך המסחר.

בקרב הישראליות, עונת הדו"חות שוככת אל סיומה. ליפמן תרחיב את פריסת מסופי הנורית עבור הבנק למסחר ותעשייה בסין, בעסקה בגובה 2.5 מיליון דולר. ההזמנה מיועדת להרחבת מיזם משותף של הבנק עם תאגיד הדלק הלאומי הסיני. בעוד כחודש יצביעו בעלי המניות על המיזוג עם וריפון, אולם משקיעיה של ליפמן הספיקו לאבד 17% משווי אחזקותיהם מאז מאי.

ורינט מרכזת עניין רב בזמן האחרון, על רקע חילופי בכירים בהנהלתה, כמו גם מהעובדה שהיא עוסקת בשוק ההקלטות ובניתוח תוכן ויזואלי וקולי - תחומים מרכזיים לתעשיית הביטחון, שנמצאת במרכז העניינים מאז נסיון הפיגוע בנמל התעופה הית'רו שבלונדון בשבוע שעבר. אמש זינקה ורינט ב-10.6% ל-32.3 דולר, והשלימה זינוק חודשי של 28.5%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully