וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוצאות מאכזבות למג'יק

עומרי כהן

17.8.2006 / 16:35

ההפסד התפעולי זינק ברבעון השני ב-38% ל-1.4 מיליון דולר. ירידה של 3% בהכנסות

מניית חברת התוכנה מג'יק הוסיפה מתחילת 2006 כמעט 14% לערכה, לאחר שהחברה דיווחה על מספר עסקות במהלך החודשים האחרונים. אולם התוצאות הכספיות של מג'יק לרבעון השני לא מראות עדיין סימנים לחזרת החברה לצמיחה עסקית בריאה ורוחיות יציבה.

מג'יק, המתמחה בפיתוח כלי תוכנה לפיתוח יישומים ולשילוב בין תוכנות, סיימה את הרבעון השני עם הכנסות של 15.7 מיליון דולר - ירידה של 3% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. עיקר החולשה נבע מירידה של 11% בהכנסות ממכירת רשיונות לשימוש בתוכנות מתוצרת החברה, לרמה של 4.4 מיליון דולר. גם במכירות היישומים נרשמה ירידה של 5% ל-1.8 מיליון דולר.

מנגד, נותרו ההכנסות מממכירת שירותי תחזוקה ותמיכה ללא שינוי ברמה של 3.8 מיליון דולר, ואילו ההכנסות ממכירת שירותי ייעוץ ושירותים אחרים גדלו ב-2% ל-5.6 מיליון דולר. אולם הכנסות אלו גוררות אחריהן הוצאות גדולות יותר עבור החברה, וגרמו לכן שחיקה ברווחיות הגולמית של מג'יק ברבעון השני לרמה של 53% מסך ההכנסות, לעומת 57% ברבעון המקביל.

בהודעה לתקשורת הסביר יו"ר ומנכ"ל מג'יק, דויד אסיא, את התוצאות המאכזבות בבעיות ניהול חמורות, בהן נתקלה החברה אצל אחת מהחברות הבנות החשובות שלה באירופה. "עובדה זו אילצה אותנו לערוך ארגון יסודי מחדש בסניף זה, ולאחרונה מינינו הנהלה מקומית חדשה ואיחדנו את פעולותינו בדרום אירופה. אני צופה ששינויים אלה יחוללו השפעה חיובית בתחילת הרבעון הרביעי", ציין.

על רקע הירידה בהכנסות ובעלויות המכירה, ולמרות ירידה מסוימת בהוצאות התפעול, גדל ההפסד התפעולי ב-38% ל-1.4 מיליון דולר. הכנסות מימון והחזרי מס הקטינו את ההפסד הנקי ל-1.3 מיליון דולר (4 סנט למניה) - 15% יותר מההפסד שנרשם ברבעון השני של 2005.

מניית מג'יק נסחרה אתמול במחיר של 1.74 דולרים בנאסד"ק, המשקף לחברה שווי של כ-54 מיליון דולר. בתגובה לפרסום התוצאות יורדת המניה ב-5.2% במסגרת המסחר שלפני הפתיחה. קופתה של מג'יק הכילה בסוף יוני מזומנים בשווי של כ-14.5 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully