וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואיו חתמה על הסכם שיווק אסטרטגי עם ספקית הציוד הסינית WRI

סוכנויות הידיעות

30.7.2001 / 19:06

במסגרת הסכמי ה-OEM, ואיו תספק ל-WRI מערכות וויירלס לגישה לפס רחב, ו-WRI תהיה אחראית לאינטגרציה של המערכות עבור ספקי שירות בסין

יצרנית ציוד האינטרנט האלחוטי ואיו הודיעה היום כי חתמה על הסכם שיווק עם חברת WRI - Wuhan Research Institute of Posts and Telecommunications הסינית, המספקת ציוד תקשורת לגישה בפס רחב.

במסגרת הסכמי ה-OEM, ואיו תספק ל-WRI מערכות וויירלס לגישה לפס רחב, ו-WRI תהיה אחראית לאינטגרציה של המערכות עבור ספקי שירות בסין. WRI, החברה המובילה בסין במחקר ופיתוח של טכנולוגיות תקשורת אופטית, והמסונפת למשרד תעשיית המידע הסיני, סיפקה ציוד לחברות סיניות מובילות כמו צ'יינה טלקום, צ'יינה יוניקום, צ'יינה מוביל ואחרות.

"WRI מאוד מרוצה משיתוף הפעולה עם ואיו ומהכנסת שירותי גישה אלחוטית בפס רחב לשווקים של סין", אמר ג'י קסו, נשיא WRI HongXin. "טכנולוגיית פרוטוקול אינטרנט מבוססת מערכת DOCSIS של ואיו תאפשר לחברות סיניות לספק שירותי נתונים וקול מהירים", הוסיף.

"ואיו מעריכה את ההזדמנויות הטמונות בסין וממקדת את מאמציה בתחום השיווק והמכירות לחדירה לשוק זה", אמר ג'והן אוקונל, מנכ"ל ואיו. "שיתוף הפעולה עם WRI הוא צעד חשוב בדרך להגדלת נתח השוק שלנו בסין".

לפני כשבועיים דיווחה ואיו כי הכנסותיה ברבעון השני של שנת 2001 הגיעו ל-1.4 מיליון דולר, מעט פחות מהתחזיות של בית ההשקעות WR האמברכט להכנסה של 1.5 מיליון דולר. בשורה התחתונה הפתיעה ואיו לטובה, כשדיווחה על הפסד פרופורמה של 6.8 מיליון דולר או 18 סנט למניה, בהשוואה להפסד של 9.3 מיליון דולר או 25 סנט למניה ברבעון הקודם. התחזית של WR האמברכט דיברה על הפסד של 20 סנט למניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully