וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונות על מכרז תקציב הפרסום של עיריית תל אביב

הארץ

30.7.2001 / 11:17

פרסום יהושע TBWA פנה בבקשה לבדוק מחדש את הניקוד שניתן למשרד בסעיף הבונוס במכרז

כתב "הארץ"

פנייתו של פרסום יהושע TBWA למשרד היועץ המשפטי של עיריית תל אביב-יפו בשבוע שעבר, בבקשה לבדוק מחדש את הניקוד שניתן למשרד בסעיף הבונוס במכרז על תקציב הפרסום של העירייה, עשויה להוביל לדיון מחדש בהליך המכרז, אמר בסוף השבוע שעבר דובר עיריית תל אביב, הלל פרטוק. תקציב הפרסום השנתי של עיריית תל אביב הוא 7 מיליון שקל.

הבונוס מורכב מניקוד בכמה סעיפים, בהם האחראי המיועד במשרד על תקציב העירייה, משרד הפרסום הבינלאומי המשתף פעולה עם המשרד המקומי כחלק מהסכם affiliation, ההכנסות השנתיות של המשרד (הדרישה היא הכנסות של 30-15 מיליון דולר בשנה), מספר מסעות הפרסום הציבוריים שערך המשרד ושנות פעילות בענף. לטענת פרסום יהושע TBWA, הניקוד בו זכה בבונוס (10 מתוך 14 נקודות) נמוך מדי לפי בהתחשב בסעיפים שלו.

בשלב זה, טרם פורסם הזוכה במכרז. ואולם, ההערכה היא כי פרסום יהושע TBWA פנה לעיריית תל אביב בעקבות שמועות בענף הפרסום כי אשכנזי זלצמן זכה במכרז. בעירייה אמרו כי שם הזוכה לא פורסם, אך כי מעתירה שהגיש משרד הפרסום דרורי שלומי ארועטי לבית משפט בעניין המכרז, משתמע שאשכנזי זלצמן צבר את מספר הנקודות הגבוה ביותר.

דרורי שלומי ארועטי פנה לבית המשפט המחוזי בתל אביב ב-1 ביולי בבקשה למתן צו ביניים שימנע מהעירייה להמשיך בהליך המכרז, בטענה כי פרסום אשכנזי זלצמן לא עומד בתנאי הסף של השלב הראשון במכרז.

עיריית תל אביב הודיעה על עריכת המרכז בתחילת 2001. ב-5 ביוני פירסמה העירייה הודעה לפיה שלושת המשרדים אשכנזי זלצמן, יהושע TBWA ודחף עלו לשלב השני - שלב המצגות, שנקבע ל-13 ביוני. ב-11 ביולי הצטרף יהושע TBWA לבקשה של דרורי שלומי ארועטי.

שופט בית המשפט המחוזי, יהודה זפט, דחה את התביעה לאור "השיהוי" בפנייה לבית המשפט, ואף הוסיף כי גם אם לא היה מתמהמה בהגשת התביעה, לדרורי שלומי ארועטי לא היו סיכויים גדולים לזכות במכרז. עם זאת, אמר זפט, כי באוקטובר יוכל דרורי שלומי ארועטי להגיש בקשה לצו קבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully