וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MRV: ההפסד התפעולי ברבעון השני, כולל ההוצאות החד פעמיות, גדל ב-290% ל-97.8 מיליון דולר

גיא ימין

31.7.2001 / 0:27

יצרנית הרכיבים האופטיים ותשתיות רשת הציגה עלייה של 21% בהכנסות ברבעון השני לעומת המקביל ל-89.5 מ' ד'; הנהלת החברה: "התוצאות הן הישג בהתחשב בהאטה"

חברת MRV (אם.אר.וי) יצרנית רכיבים אופטיים ותשתיות רשת, מפרסמת היום את תוצאותיה לרבעון השני של 2001. הנהלת החברה התגאתה בתוצאות שהצליחה להשיג MRV גם ללא הסיוע למאזן של לומיננט, החברה הבת המייצרת רכיבים אופטיים, שכבר פירסמה את תוצאותיה הרבעוניות בשבוע שעבר.

הכנסותיה של MRV (ללא פעילותה של לומיננט) הסתכמו ב-49.5 מיליון דולר ברבעון השני, מעבר לתחזיות האנליסטים להכנסות של 46.5 מיליון דולר. בשורה התחתונה הציגה החברה הפסד של 3 סנט למניה, תחת הערכות מוקדמות להפסד של 4 סנט למניה.

"לאחר חודשים של אי ודאות, מתחיל מצבה של MRV להתבהר. בהתבסס על המגמות הנוכחיות בשוק אנו מאמינים כי הרבעון השלישי יהיה התחתית של ההאטה הנוכחית, וכי המצב ישתפר כבר ברבעון הרביעי", אמרה הנהלת החברה. לאור הערכה זו שיפרה הנהלת החברה, שבין החזקותיה גם החברה הישראלית שרלוט'ס ווב קומיוניקשנס, את התחזית השנתית לשורה התחתונה, להפסד של 12 סנט למניה פרופורמה, תחת 17 סנט למניה קודם לכן.

עיון בתוצאות המאוחדות של MRV יחד עם אלה של לומיננט, בה מחזיקה MRV כ-92% ושרשמה הפסד נקי של 66 מיליון דולר ברבעון השני, מראה תמונה עגומה קצת יותר.

הדו"חות המאוחדים מצביעים על הכנסות של 89.5 מיליון דולר, עלייה של 21% לעומת הרבעון המקביל, וירידה של כ-11% לעומת הרבעון הראשון. החברה הציגה, עם זאת, הפסד תפעולי של 97.8 מיליון דולר ברבעון, עלייה של כ-290% לעומת הרבעון המקביל. הפסד תפעולי זה השתקף בהפסד של 1.24 דולר למניה, תחת הפסד של 44 סנט למניה ברבעון המקביל. פרו פורמה הציגה החברה רווח תפעולי של 2.4 מיליון דולר, תחת רווח של 1.7 מיליון דולר ברבעון המקביל.

"הצלחנו להציג רבעון יציב על אף ההאטה הנוכחית בשוק הרכיבים האופטיים. אני מרוצה מהתוצאות שלנו, ללא תוצאותיה של לומיננט. ברבעון השני היוו ההכנסות שלנו מפעילות ללא לומיננט 55% מכלל ההכנסות, וזה הישג ראוי בהתחשב בהאטה בהוצאות מצד ספקי השירותים" סיכם נועם לוטן, נשיא ומנכ"ל החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully