וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרת רווח לסולבר

נתן שבע

21.8.2006 / 13:31

ההפסד ברבעון השני יהיה גבוה משמעותית מההפסד ברבעון הקודם שהסתכם בכ-4.8 מיליון שקל

ההפסדים בסולבר, יצרנית מוצרי הסויה, מממשיכים להיערם. החברה האריכה בשבועיים את תקופת הבלעדיות שניתנה לקרן פייט לרכוש את השליטה בחברה ובמקביל היא משגרת אזהרת רווח. סולבר אומרת שהתנאים לסגירת העסקה "יושפעו בין היתר מתוצאות החברה ברבעון השני, אשר צפויות להסתכם בהפסד הגדול באופן משמעותי מההפסד שנגרם לחברה ברבעון הראשון של השנה". את הרבעון הראשון של שנת 2006 סיימה החברה בהפסד של 4.8 מיליון שקל.

סולבר, שבשליטת קיבוץ חצור, חתמה על הסכם השקעה לפני כחודש עם קרן פייט, שבשליטת ישי דוידי, רואי מכנס ורון צוקרמן. ההסכם, במסגרתו תשקיע פייט כ-80 מיליון שקל בסולבר, כולל גם הסדר נושים שיקטין את חובותיה של סולבר. סולבר התחייבה לגייס 20 מיליון שקל, והסכום הכולל של 100 מיליון שקל ישמש את סולבר לביצוע הצעת רכש לאג"ח שהנפיקה בעבר, אם כי במחיר נמוך יותר מערכן. בעלי החוב יסכימו ככל הנראה להצעה של החברה, מאחר שבמצב הנוכחי אין הם יודעים אם יזכו לראות את כספי הקרן בעתיד.

סולבר זכורה בעיקר בשל ההנפקה שביצעה ב-2004 עם ביקושי עתק של 1.6 טריליון שקל. החברה הספיקה להפסיד 43 מיליון שקל ב-2005 ולאחר שהרוויחה סכום שולי של כמיליון שקל ב-2004 לעומת 31 מיליון שקל ב-2003.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully