וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניה סיבוס: הרווח עלה בשיעור מתון לעומת ההכנסות

נתן שבע

21.8.2006 / 16:13

דיווחה על זינוק של 45% בהכנסות ל-320 מיליון שקל ורווח נקי של 8.6 מיליון שקל

זרוע התשתיות של אפריקה ישראל, דניה סיבוס, פירסמה אתמול לקראת נעילת המסחר את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של השנה. הבשלת פרויקטים למגורים ותחילתה של זקיפת ההכנסות מאינטל הקפיצו את הכנסות החברה ב-45% ל-320.5 מיליון שקל. למרות הזינוק בהכנסות, הרי שבשורת הרווח הנקי לא חל שינוי מהותי וכמדי רבעון, הוא נע סביב 8 מיליון שקל. הרווח הנקי עלה בכ-14% ל-8.6 מיליון שקל.

כך שלמרות הזינוק בהכנסות, הרווח הגולמי של החברה עלה ב-14% ל-14.6 מיליון שקל, כאשר הרווח התפעולי עלה ב-14% ל-9.1 מיליון שקל.

"מצב השוק והתחרות לא מאפשרים לחברה להציג רווחיות גבוהה, למרות הזינוק בהכנסות", אומר עופר קוטלר מנכ"ל דניה סיבוס, "פרויקט אינטל בהיקף של 150 מיליון שקל, יתרום הכנסות לשישה רבעונים ויעזור לנו להתחרות גם בעתיד בגופים אחרים. הפרויקט הוא יחודי ומשדרג אותנו בענף".

קוטלר נשמע אופטימי בעיקר לגבי ענף התשתיות של החברה: "אני מעריך שענף התשתיות יגדל בצורה משמעותית. פרויקטים כמו כביש 431, והרכבת לירושלים יתרמו להכנסות. הממשלה כבר הודיעה בעבר כי היא מתכננת להשקיע בתשתיות 80 מיליארד שקל בשנים הקרובות. על אף שמלחמה עשויה לגרום למעט ביטולים ודחיות, עדיין מדובר בהיקף גדול של השקעה", אומר קוטלר.

צבר ההזמנות של החברה נכון לסוף המחצית השנייה של השנה עומד על 2.7 מיליארד שקל. הונה העצמי של החברה מסתכן בכ-203 מיליון שקל, 30% מסך המאזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully