וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משווקת מחשבי פקארד בל ו-NEC מוכרת פעילותה ב-12 מיליון שקל

הארץ

31.7.2001 / 9:05

המכירה לאמטל מחייבת את הסכמת NEC, יצרנית מחשבי פאקרד בל ו-NEC.

מאת יובל דרור

בעלת הזיכיון לשיווק מחשבי פקארד בל ו-NEC בישראל, חברת סופר שיווק טכנולוגיות, מוכרת את פעילותה העסקית לחברת אמטל תמורת 12 מיליון שקל במזומן. המיזוג בין החברות מחייב את הסכמת NEC, יצרנית מחשבי פאקרד בל ו-NEC. בעקבותיו יהפכו כ-60 עובדי סופר שיווק לעובדי אמטל, שתחל לספק שירות ללקוחותיה של סופר שיווק אשר יועברו אליה במסגרת ההסכם.

סופר שיווק הוקמה ב-86' על ידי אריה גבעוני, המשמש מנכ"ל החברה, ומרדכי בז'רנו. לדברי גבעוני, בשנים האחרונות הסתכם היקף מכירותיהם של מחשבי פקארד בל ו-NEC על ידי החברה בכ-30 אלף מחשבים בשנה, ואולם ב-12 החודשים האחרונים חלה ירידה של כ-30% במכירות המחשבים. "הבנו שלא נצליח להתקיים רק ממכירת מחשבים", אמר. "עמדו לפנינו שתי ברירות: להיכנס לתחומים חדשים, כמו יבוא, או למכור את הפעילות לחברה שכבר מנהלת תחומים נוספים".

החברה החלה להיסחר בבורסה בתל אביב ב-94' באמצעות חברת סופר אמאיל, העוסקת בציפוי אמייל תעשייתי ונמצאת בבעלות משפחת גבעוני ובז'רנו (65%) והציבור (35%). מניית סופר אמאיל סבלה מתחילת השנה מירידה של כ-50% בערכה, ואתמול, עם תחילת המסחר, נסחרה במחיר של כ-6 שקלים, המשקף לחברה שווי של כ-30 מיליון שקל. מחזור פעילותה של החברה האם ב-2000 הסתכם בכ-170 מיליון שקל.

חברת אמטל מייבאת חלקי מחשב וציוד היקפי. בין היתר, היא מייבאת את צגי המחשבים של חברת מאג ואת כרטיסי המסך של חברת ATI.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully