וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכסים ובניין גייסה 400 מיליון שקל בהנפקת אג"ח

שרון שפורר

22.8.2006 / 9:37

מצטרפת לרשימת החברות הציבוריות המבצעות בחודשים האחרונים הנפקה פרטית, שיתרונותיה טמונות בעיקר במהירות בה ניתן לגייס מן המשקיעים המוסדיים

חברת נכסים ובניין, זרוע הנדל"ן של קבוצת אי.די.בי, דיווחה בסוף השבוע החולף כי בכוונתה לגייס כ-150 מיליון שקל בהנפקה פרטית של איגרות חוב למשקיעים מוסדיים במסגרת הרחובת סדרה ג' והבוקר - כעבור ימים ספורים בלבד - היא מדווחת כי השלימה את הגיוס בהיקף גבוה פי 2.5 בערך מהמתוכנן של כ-400 מיליון שקל.

נכסים ובניין מצטרפת בכך לרשימה ההולכת וגדלה של החברות הציבוריות המבצעות בחודשים האחרונים הנפקה פרטית, שיתרונותיה על הנפקה לציבור טמונה בעיקר במהירות בה ניתן לגייס מן המשקיעים המוסדיים. ההנפקות הפרטיות האחרונות שבוצעו זכו לביקושי יתר ערים. הדירוג הנוכחי של הסדרה על ידי מעלות עומד על AA.

נכסים ובניין בניהולה של סגי איתן דיווחה לפני שבוע כי הכנסותיה ברבעון השני של 2006 עלו ב-1.4% ל-227.7 מיליון שקל, וכי הרווח הנקי נותר כמעט ללא שינוי, ברמה של 22 מיליון שקל. התמונה היתה טובה פחות עבור המחצית הראשונה של 2006, אז ירדו ההכנסות ב-11% ל-420 מיליון שקל, והרווח הנקי פחת ב-30% ל-58.7 מיליון שקל.

מניות נכסים ובניין עלו מאז תחילת אוגוסט ב-11% - כשהן משלימות עלייה של 44% מתחילת השנה - בדומה לביצועי מדד תל אביב נדל"ן 15 באותה התקופה. שווי השוק של החברה עומד כיום על 2.55 מיליארד שקל.

את ההנפקה הובילו כלל פיננסים חיתום - השייכים לקבוצת אי.די.בי והמנהלים את כל ההנפקות של הקונצרן שבשליטת נוחי דנקנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully