וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתרונותיה האופטיים של לייטסקייפ יוצעו ע"י קואנטה נטוורקס הגרמנית ללקוחותיה

גתית פנקס

31.7.2001 / 10:45

החברה הגרמנית תוסיף לפתרונות שהיא מציעה ללקוחותיה את פלטפורמת ה-XDM של לייטסקייפ של אי.סי.איי; D&A: אקסון, ספין אוף של ECI, משלים סיבוב גיוס מבנצ'מרק ופראנס טלקום

חטיבת לייטסקייפ של חברת אי.סי.איי הודיעה היום על שותפות אסטרטגית עם חברת Quante Networks, ספקית פתרונות תקשורת גרמנית. במסגרת ההתקשרות בין החברות, קואנטה תציע את פתרונותיה האופטיים של לייטסקייפ לספקיות תקשורת מקומיות בערים השונות בגרמניה.

ההסכם להפצת מוצריה של לייטסקייפ הינו הרחבה של הסכם קיים בין אי.סי.איי לקואנטה רשתות, שהיא חברה בת של קואנטה השייכת לקבוצת 3M (סימול MMM). מהחברה הגרמנית נמסר כי מוצר ה-XDM של לייטסקייפ ירחיב את היצע פתרונות ה-SDH וה-DWDM שהחברה מציעה היום ללקוחותיה.

הארכיטקטורה של פלטפורמת ה-XDM מאפשרת למפעילים לבנות שירותי תקשורת מתקדמים, תוך הרחבה מודולרית והדרגתית של הפלטפורמה. הפיתרון של לייטסקייפ מעניק לספקי תקשורת פיתרון הבנוי כ"לגו", המאפשר החלפת כרטיסים בין מודולים, ונותן להם אפשרות לשדרוג השירותים רחבי הסרט של הדור הבא.

לפי חברת המידע הפיננסי דולב את אברמוביץ', אקסון, שהיא ספין אוף של אי.סי.איי המפתח מתגים ונתבים אופטיים, משלים בימים אלה סיבוב גיוס מבנצ'מרק ופראנס טלקום - באמצעות זרוע ההון סיכון שלה, Innovacom, ונראה כי מרבית עובדיה של אקסון הינם עובדי לייטסקייפ. ב-D&A ידעו לספר כי נחמן שלף, מנהל שותף בקרן בנצ'מרק קפיטל ישראל, הוא זה שיצר את הקשר.

דוברי החברה אמרו בתגובה לידיעה כי "כאשר יהיה לנו מה לדווח - נעשה זאת". מניית אי.סי.איי נסחרת היום במחיר של 4.3 דולרים - גבוה ב-28% ממחיר השפל שלה שנרשם בתחילת החודש. שווי השוק של החברה היום נושק ל-400 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully