וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסה: קבוצת דלק זינקה ב-3%

נתן שבע

23.8.2006 / 17:32

טבע עלתה ב-1%. המעו"ף עלה ב-0.4%. הפועלים ולאומי ירדו בכ-0.8% כל אחת

לאחר שלושה ימים של ירידות מתונות יחסית, דישדשה גם היום הבורסה בתל אביב ונסחרה בעליות קלות לקראת הפקיעה על אופציות המעו"ף שתתקיים מחר. מדד המעו"ף עלה ב-0.4% לרמה של 816 נקודות, מדד תל אביב 100 הוסיף 0.3% לרמה של 830 נקודות ומדד תל טק השיל 0.7%. מחזור המסחר נמוך יחסית לממוצע, בעקבות חופשתם של חלק מהפעילים, והוא הסתכם בכ-900 מיליון שקל.

נמשך זרם הדו"חות הכספיים של החברות לרבעון השני של השנה. פורסמו דו"חות טובים לכי"ל אשר על אף הירידה במגזר האשלג הצליחה לסיים את הרבעון השני עם גידול של 9.5% בהכנסות ל-847 מיליון דולר. הרווח הנקי של החברה ירד ב-8% ל-92 מיליון דולר. הדו"חות עדיין אינם מגלמים את חוזה האשלג עם הסינים. המניה, שפתחה בירידות של יותר מ-1%, ננעלה בעלייה של 0.5% לצד שביעות רצונם של האנליסטים.

קבוצת דלק מטפסת בכ-3.3% לאחר זינוק של 6% במניית החברה הבת, דלק US, אתמול בוול סטריט. מניית דלק US השלימה זינוק של כ-30% בשבועיים האחרונים, שלא בא לידי ביטוי במניית הקבוצה - כך לדברי האנליסטית יסכה ארז מכלל פיננסים, שממליצה להצטייד במניית הקבוצה גם לקראת הדו"חות.

אתמול דווח כי טבע העלתה החודש את מחיר הקופקסון לטיפול בטרשת נפוצה ב-4% בשוק האמריקאי - מהלך שעשוי להשפיע בחיוב על הרבעון השלישי של השנה. העלייה באה לאחר שמחיר התרופה כבר טיפס ב-9% ברבעון הראשון. טבע הוסיפה 0.9%.

בניגוד למגמה החיובית היום בשוק המשיכו מניות הבנקים להתממש לאחר זינוקים של כ-5% בשבוע האחרון. הפועלים ולאומי איבדו שיעורים של כ-0.8%, כל אחת.

מבני תעשייה מכרה קומפלקס דירות בגרמניה בהיקף של 207 מיליון שקל, כאשר לחברה נוצר רווח לפני מס של 62 מיליון שקל. המניה שמרה על יציבות. מנגד, החברה האם כלכלית ירושלים הוסיפה 1%.

קרדן אן.וי זינקה ב-3.7% במחזור של כ-11 מיליון שקל - יותר מכפול מהמחזור הממוצע בה. הזינוק קשור לרה-ארגון שעורכת החברה באחזקותיה בתחום הפיננסים במזרח אירופה, עליו דיווחה אתמול. לדברי מקורות בקבוצה, המהלך עשוי להציף בה ערך בעתיד.

רוזבאד זינקה היום בעוד 5% בהמשך ל-22% אתמול, לאחר שהודיעה אתמול על מכירת נכס שעשוי לייצר לה רווח של מעל 100 מיליון שקל.

תעודת הסל קסם תל אביב 25 של אקסלנס נשואה, הצמודה למדד המעו"ף, ריכזה מחזור גבוה של 140 מיליון שקל וטיפסה ב-0.2% על רקע שורת עסקות של משקיעים מוסדיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully