וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

IBM רכשה את ISS ב-1.3 מיליארד דולר

מיכל רמתי

23.8.2006 / 16:45

רוכשת את ISS, המייצרת מוצרי אבטחת מידע, במחיר של 28 דולר למניה - פרמיה של 8% על מחיר המניה

ענקית המחשוב IBM הסכימה לרכוש את חברת אינטרנט סקיוריטי סיסטמס (ISS) ב-1.3 מיליארד דולר. IBM תרכוש את ISS (סימול ISSX), המייצרת מוצרי אבטחת מידע, במחיר של 28 דולר למניה. מחיר זה מייצג פרמיה של 7.6% על מחיר הסגירה של ISS אתמול בוול סטריט - 26 דולר למניה. מניית ISS עולה במסחר לפני הפתיחה בוול סטריט ב-7.2%.

בכוונת IBM לשלב את מוצרי ושירותי ISS בחטיבת שירותי טכנולוגיית המידע שלה. זוהי הרכישה הרביעית ש-IBM מבצעת החודש. ב-2 באוגוסט רכשה את Webify Solutions בעסקה שפרטיה לא פורסמו. יום לאחר מכן הודיעה IBM על רכישת MRO סופטוור, במחיר 25.8 דולר למניה, או 740 מיליון דולר. וב-10 באוגוסט הודיעה IBM על רכישת FileNet יצרנית תוכנות עסקיות, תמורת 1.6 מיליארד דולר.

Webify, חברה של 120 עובדים מטקסס, מייצרת תוכנות המאפשרות קישור בין מספר תוכנות ניהול מידע (SOA) - כלי חיוני עבור חברות כמו בנקים, חברות ביטוח ושירותי בריאות. התוכנות של Webify אמורות להצטרף לתוכנות SOA של IBM ולשפר את השירותים שהיא נותנת בתחום זה. MRO מספקת תוכנות וייעוץ לניהול נכסים ושירותים לגופים ממשלתיים מהגדולים בעולם, כמו חברות הנפט אקסון מוביל ו-BP, נאס"א, חיל האוויר האמריקאי ועוד חברות רבות.

מוצריה ושירותיה של FileNet אמורים להצטרף לתחום התוכנות העסקיות של IBM, ובפרט ליוזמת Information On Demand, שנועדה לשפר את גמישותה של IBM ואת יכולתה להתאים את מוצריה לצרכי השוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully