וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומברס אינפוסיס חתמה על הסכם שיווק עם פרייס ווטרהאוס קופרס להספקה משותפת של מוצרים

גיא ימין

31.7.2001 / 16:26

שתי החברות ישלבו אפליקציות אותן ישווקו למרכזי שירות ולמערך ניהול קשרי הלקוח של ארגונים

חברת קומברס אינפוסיס, חטיבת הקלטות הקול הדיגיטליות של קומברס , מדווחת היום כי הגיעה להסכם שיווק עם פירמת רואי החשבון הבינלאומית פרייס ווטרהואוס קופרס. שתי החברות צפויות לשווק ולמכור כלים ושירותים למרכזי שירות של ארגונים שונים.

במסגרת ההסכם ישווקו החברות את מוצר ה-pdchange, אפליקציית שירות שמספקת פרייס ווטרהאוס קופרס לבחינת יעילות של ספקי השירות במרכזים, ושילוב אפליקציה זו לתוך מוצרי הניטור מסוג ULTRA של אינפוסיס.

שתי החברות הוסיפו כי בכוונתן לשתף פעולה לפיתוח אפליקציות חדשות שייעלו את איכות השירות שמסופק על ידי לקוחותיהן הקיימים והעתידיים. המוצרים הנוכחיים של שתי החברות נועדו לאפשר ללקוחותיהן למדוד באופן מדויק יותר את ביצועי המוקדנים בנקודות השירות, להפחית את עלויות הכשרת העובדים, ולהגדיל את הרווחיות בארגונים.

"אנו מאוד מרוצים מהתקשרות זו עם פרייס ווטרהאוס", אמר בתגובה להודעה דן בודנר, נשיא ומנכ"ל קומברס אינפוסיס. "קומברס בנתה פלטפורמה חזקה להגדיל את היעילות במרכזי השירות דרך מערך ההקלטות וניתוח קולי, ושירותים אלה ישתלבו במערך בדיקת האיכות וניהול קשרי הלקוח (CRM) של פרייס ווטרהאוס".

לפני כשלושה שבועות פירסמה קומברס את אזהרת הרווח הראשונה בתולדותיה, לקראת פרסום תוצאותיה בחודש אוגוסט. הערכות הנהלת החברה הן כי חטיבת אינפוסיס, שמניבה לקומברס כ-10% מכלל ההכנסות, חוותה בצורה חזקית יחסית את ההאטה בהזמנות מצד לקוחותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully