וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: אינטל ומניות השבבים ממשיכות במגמה חיובית; נוקיה וסיסקו עולות

דפנה מאור

31.7.2001 / 16:52

אמריטרייד עולה ב-6.3% בעקבות רכישה של NDB.com; סוני עולה ב-4.6% בעקבות הסכם שת"פ מסחרי עם יאהו

מניות השבבים בוול סטריט פתחו את המסחר בעליות, בהמשך למגמה שרשמו בימים האחרונים. אינטל עולה ב-0.9%; מניית AMD עולה ב-3.5%; מיקרון (סימול MU) עולה ב-0.8%. מדד המוליכים למחצה של בורסת פילדפיה השלים עלייה של 9.4% בשבוע החולף. במניות נוקיה (סימול NOK) וסיסקו נרשמות עליות של כאחוז.

נתונים מעודדים בחזית המקרו: עלייה גדולה מהצפוי בחודש יוני נרשמה בהכנסה ובהוצאה הפרטית בארה"ב, בעוד שיעור החיסכון היה 1.1%. גידול של 0.3% נרשם בהכנסה האישית לעומת תחזיות ל-0.2%, לצד עלייה של 0.4% בהוצאה, לעומת תחזיות ל-0.3%. היום לאחר פתיחת המסחר יתפרסמו נתוני מדד בטחון הצרכנים לחודש יולי.

מוטורולה יורדת ב-0.2% לאחר שהודיעה אמש על רכישת יצרנית ציוד התקשורת רחבת הפס ריבר דלתא תמורת 300 מיליון דולר במניות. הרכישה תרחיב את היצע ציוד התקשורת של מוטורולה בתחום תשתיות לרשתות IP. מוטורולה תשלב את ריבר דלתא בחטיבת הפס הרחב שלה.

יאהו וסוני הודיעו על הסכם רב שנתי לשיתוף פעולה במיתוג וקידום מכירות הדדי: סוני תשלב במחשבים ומוצרים מתוצרתה קישור ישיר לאתרי יאהו ושירותיה; יאהו תקים אתר המוקדש למוצרי סוני. מניית יאהו יורדת ב-0.3%, מניית סוני (סימול SNE) עולה ב-4.6%.

הברוקר המקוון אמריטרייד (סימול AMTD) הודיע על רכישת NDB.com, יחידת הברוקראז' המקוונת של נשונל דיסקאונט ברוקרס, שבבעלות דויטשה בנק, תמורת 154 מיליון דולר במניות. מניית אמריטרייד עולה ב-6.3%.

הרכישה תגדיל את מספר הלקוחות של אמריטרייד ב-316 אלף, ל-1.58 מיליון. לפי הודעת החברה, תוסיף הרכישה 67 מיליון דולר למחזור ההכנסות השנתי. דויטשה בנק צפוי לקבל נתח של 10%-14% ממניות אמריטרייד עם השלמת העסקה.

ורייזון קומיוניקיישנס (סימול VZ), חברת הטלפוניה הגדולה בארה"ב, הזהירה כי הרווח השנתי שלה ייפול מהתחזיות. אזהרת הרווח ניתנה בצמוד לתוצאותיה לרבעון השני, בו גדל הרווח הנקי לפני הוצאות חד פעמיות ב-5%.

חברת האחזקות ברקשייר התאוויי הודיעה כי תרכוש את יצרנית ציוד התחבורה Xtra (סימול XTR) תמורת 590 מ' ד' במזומן. אקסטרה עולה ב-4.6%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully