וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט נסחרת בעליות של כ-0.3%

עומרי כהן

24.8.2006 / 23:05

גולדמן זאקס העלה המלצתו למניית תרו ל"החזק" - המניה עולה כ-2%. עסקה חדשה לאלווריון - עולה 1.4%

לאחר שבשבוע שעבר נרשמו עליות שערים חדות בוול סטריט, מתקשים המדדים להמשיך לטפס מעלה בשבוע הנוכחי. חששות מהמשך העלאות הריבית ומאידך כלכלה מתקררת, מובילים את המשקיעים הבודדים שטרם ברחו לחופשת הקיץ למסחר הססני במחזורים קטנים.

היום דווקא מתנהל המסחר בעליות בשעה הראשונה. המסחר בוול סטריט נפתח בעליות שערים של כ-0.3% במדדים המובילים. זאת, לאחר שההזמנות למוצרים בני קיימא בארה"ב ירדו ביולי בשיעור גבוה מהצפוי של 2.4%, מה שמוביל להערכות כי האינפלציה נמצאת תחת ריסון, ולא יידרשו עוד העלאות ריבית. עוד בשורות הגיעו משוק התעסוקה, ובו התביעות השבועיות החדשות לדמי אבטלה שהסתכמו ב-313 אלף תביעות, בהתאם לתחזיות האנליסטים.

עוד בזירת המקרו, ימשיך שוק הדיור לרכז את העניין כאשר המשקיעים מפרשים את ההאטה בנדל"ן האמריקאי להאטה בכלכלה כולה. אמש פורסם, כי מכירות בתים קיימים נפלו ביולי ב-4.1% לשפל של שנתיים. נפילה זו היתה חדה מהתחזיות ובהמשך לירידה של 1.3% שנרשמה ביוני. היום יתפרסמו נתונים על מכירות הבתים החדשים.

בקרב הישראליות, דיווחה אלווריון על חוזה חדש ביפאן, אולם לא פירסמה את היקפו. אלווריון נהנית ממומנטום חיובי בעסקיה בחודש האחרון, והשוק פיצה אותה בעלייה של כ-32% לאחר שמפברואר ועד יולי איבדה המניה כ-52% מערכה. היום עולה אלווריון 1.4% ל-7.2 דולרים.

בית ההשקעות גולדמן זאקס העלה המלצתו למניית תרו ל"ניטרלי" מ"מכור", ובתגובה עולה המניה כ-1.9% ל-13.5 דולר.

טי.טי.איי, המתמחה בפיתוח מערכות תמיכה תפעוליות (OSS) עבור מפעילות הטלקום, מאבדת 2.1% ל-4.6 דולרים לאחר שסיימה את הרבעון השני עם הכנסות של 12.6 מיליון דולר, גידול של 24% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. בהשוואה לרבעון הראשון, מדובר על ירידה של 2% אולם למרות ירידה זו, גדלו באותה התקופה הוצאות המכר והתפעול ב-5% ל-12.4 מיליון דולר. על רקע העלייה בהוצאות, הסתכמו רווחיה של טי.טי.איי ב-166 אלף דולר בלבד (1 סנט למניה) לעומת 803 אלף דולר ברבעון הקודם. ברבעון המקביל ב-2005 הפסידה החברה 2.4 מיליון דולר.

גילת לווינים הודיעה, כי תספק רשת לוויין משולבת לחברת התקשורת אניטל בניקרגואה. גילת עולה כ-1% בתגובה ל-7.8 דולרים.

קומברס ממשיכה לככב בכותרות האתרים הכלכליים "בזכות" מייסדה קובי אלכסנדר. אלכסנדר, שנעלם בחודש האחרון, מוגדר נמלט מרשויות החוק לאחר שלא התייצב למשפטו בגין פרשיית האופציות והונאות אחרות אותם ביצע לכאורה. אולם, דיווחים על הימצאו בסרי לנקה משיבים אותו אל הכותרות, אם כי קשה להאמין שמניית קומברס תושפע מכך. קומברס שאיבדה אמש כ-2%, מאבדת היום 0.5% נוספים ל-20.2 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully