וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הביוטכנולוגיה קולבר חתמה על הסכם שיווק עם I3 האמריקאית

הארץ

31.7.2001 / 18:09

החברה מפתחת מוצר המעודד צמיחת רקמת עצם בעת ביצוע השתלות שיניים; בסוף 2000 גייסה 9 מ' ד' מהקרנות ביומדיקל, פולריס (כיום פיטנגו) ואוורגרין

מאת אורה קורן

חברת הביוטכנולוגיה הישראלית קולבר חתמה על הסכם עם חברת I3 האמריקאית לשיווק המוצר הדנטלי שפיתחה, Ossix TM - כך אמר אתמול מנכ"ל קולבר, איתי יצחקי. מדובר במוצר המשמש לעידוד צמיחת רקמת עצם בעת ביצוע השתלות שיניים, שקיבל ב-2000 את אישור מינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) והגוף המקביל באירופה (CE).

קולבר הוקמה ב-95' ופועלת בתחום הנדסת הרקמות. החברה מפתחת מוצרים בטכנולוגיה שנועדו לשחזר או להחליף רקמות שנפגעו ממחלה או חבלה. מוצריה מבוססים על החלבון קולגן, והטכנולוגיה שפיתחה מאפשרת תכנות ובקרה של משך החיים של חלבון זה ברקמות ולמעשה מדמה את התנהגות הקולגן הטבעי המצוי בגוף.

קולבר ביצעה גיוס הון ראשון ב-98' בהיקף של 2 מיליון דולר מקרנות ההון סיכון ג'נסיס פרטנרס וביומדיקל אינווסטמנטס. בהמשך קיבלה הלוואת גישור בהיקף דומה מאותן קרנות. בסוף 2000 ערכה סבב גיוס נוסף בהיקף של 9 מיליון דולר מהקרנות ביומדיקל, פולריס (כיום פיטנגו) ואוורגרין.

I3 נחשבת לאחת החברות הגדולות בעולם בתחום השתלים הדנטליים. מחזור מכירותיה השנתי מסתכם ב-110 מיליון דולר. החברה מתמקדת בייצור ובשיווק של שתלים ומוצרים לשיקום הפה. מרכז החברה בפלורידה ושלוחותיה ממוקמות בצפון אמריקה, אמריקה הלטינית ואירופה. I3 היא חברה בת של יצרנית מוצרי האורתופדיה ביומט (Biomet).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully