וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריסרב הציבה אולטימטום בפני ממשלת בריטניה

סוכנויות הידיעות

31.7.2001 / 20:45

החברה טוענת כי המיסוי עליה חמור יותר מזה של מתחרתה AOL; מאיימת לעזוב את האיחוד האירופי

ספקית שירותי האינטרנט הגדולה בבריטניה, פריסרב, הציבה אולטימטום בפני ממשלת בריטניה, אשר דורשת את הורדת המיסוי על שירותיה לרמה זהה לרמת המיסוי על שירותי AOL -טיים וורנר . החברה מסרה שאם האולטימטום לא ייענה, החברה תעזוב את האיחוד האירופי.

פריסרב טוענת כי AOL אירופה, אחת ממתחרותיה הגדולות ביותר, אינה משלמת מע"מ אירופי מכיוון שמקור החברה הוא בארה"ב. הקלת המיסוי הנ"ל נותנת ל-AOL יתרון בעלויות של 17.5% על פריסרב.

פריסרב מסרה כי היא גילתה את סוגיית המיסוי החסר בדו"ח אנליסטים של מריל לינץ'. לפי מריל, על כל 100 אלף לקוחות בריטיים המשלמים על גישה בסיסית לאינטרנט, AOL מרוויחה 3.7 מיליון דולר יותר ממתחרותיה האירופיות. במהלך 4 השנים האחרונות, מעריכה פריסרב, AOL חסכה כ-90 מיליון דולר עקב אי תשלום המס.

התביעה של פריסרב מגיעה בעוד שתי החברות מתחרות על נתח שוק. AOL החלה במסע שיווקי בעיתונות הבריטית על מנת לנגוס בנתח השוק של פריסרב הכולל 2.1 מיליון מנויים לעומת מיליון מנויים של AOL.

פריסרב, אשר נרכשה לאחרונה ע"י ספקית שרותי האינטרנט הצרפתית וואנאדו, איימה כי במידה שלא ייענו תביעותיה במהרה, היא תשקול את הוצאת שרתיה ממדינות האיחוד האירופי. מדינות אפשריות למעבר הן אלג'יר או מרוקו, אשר מקבלות שירותי אינטרנט מחברת וואנאדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully