וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

RSA סקיוריטי רכשה את מתחרתה Securant ב-136.5 מיליון דולר במזומן

יהודה שויצר

31.7.2001 / 22:31

RSA נחשבת למובילה בעולם בפיתוח מערכות רישוי וזיהוי דיגיטליות; לחברה הסכם שת"פ עם אלדין

חברת אבטחת המידע RSA Security (סימול RSAS) תרכוש את מתחרתה Securant ב-136.5 מיליון דולר במזומן. RSA נחשבת למובילה בעולם בפיתוח מערכות רישוי וזיהוי דיגיטליות. RSA מצפה כי דרך עסקה זו היא תגדיל את אחיזתה בתחום רישוי התוכנות, שלפי הערכת קבוצת המחקר IDC הוא צפוי לצמוח ב-70% בארבע השנים הקרובות.

העסקה תושלם לקראת חודש אוגוסט. RSA ציינה כי עקב ההוצאות הכרוכות ברכישה היא תרשום הפרשה חד פעמית שתבוא לידי ביטוי בירידה של 1-3 סנטים למניה ברווח התפעולי ברבעון השלישי.

ל-RSA הסכם שיתוף פעולה עם אלדין , העוסקת באבטחת מידע באינטרנט ובהגנה על תוכן דיגיטלי, במתן פתרונות משולבים לזיהוי מאובטח ברשתות אינטרנט. במסגרת השת"פ RSA התאימה את מערכת הרישוי Keon מתוצרתה, המשמשת לצורך זיהוי חד ערכי ומאובטח באינטרנט, ל-eToken שפיתחה אלדין ותשתמש בו לקבלת רמת אבטחה גבוהה יותר. ה-eToken הוא רכיב חומרה הדומה למפתח אימובילייזר ומאפשר זיהוי פיסי של המשתמש, אחסון סיסמאות וסרטיפיקטים וכן חתימות דיגיטליות.

שירותי הרישוי של RSA מאפשרים למשתמש, באמצעות ה-eToken, רישוי דיגיטלי מאובטח וגישה נוחה ובטוחה ליישומי מסחר אלקטרוני. הפרטים האישיים של המשתמש מאוחסנים ישירות ב-eToken והוא יכול להוריד ולהשתמש ברשיונות (סרטיפיקטים) באינטרנט בצורה בטוחה באמצעות גלישה בתוכנות נטסקייפ או אקספלורר, מכל מקום בעולם.

לפני כחודש RSA הוכתרה ע"י "רד הרינג" כאחת מ-12 חברות שלהן היסטוריית רווחים עקבית (צמיחה של יותר מ-15% ברווחים במהלך 3 השנים האחרונות והרבעון האחרון), ושהפתיעו בשורת הרווח לטובה ברבעון הראשון של השנה. כמו כן, אלו הן חברות שלא שינו את תחזיותיהן לרבעון ושלא שונה הדירוג שלהן על ידי אנליסטים במהלך שלושת השבועות האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully