וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדכון שני יבוצע להערכת השווי של נטוויז'ן, ברק וגלובקול - אינו צפוי להיות משמעותי

ערן גבאי

27.8.2006 / 18:00

כך נודע ל-TheMarker; העדכון יבוצע לקראת המיזוג בין שלוש החברות שצפוי להישלם בקרוב



עדכון שני להערכות השווי של החברות , ברק וגלובקול יימסר השבוע לחברות לקראת המיזוג ביניהן, והוא יובא בפני ישיבות הדירקטוריון של שלוש החברות כבר בשבוע הבא לאישור אחרון - כך נודע ל-TheMarker. העדכון הראשון להערכת השווי בוצע בסמוך להודעת המיזוג של קווי זהב ואינטרנט זהב, ששיקף לקווי זהב שווי של כ-140 מיליון דולר, וחייב את דלויט לבצע עדכון.



ההערכה היא שהעדכון הנוכחי אינו צפוי להיות מהותי, ועיקרו יהיה בביצוע התאמות קלות. החברות כבר העבירו מכתב בקשה לאישור מיזוג למשרד התקשורת, ומחר הן צפויות למסור מכתב דומה לממונה על ההגבלים העסקיים. ההערכה בקרב גורמים הקרובים להליך המיזוג היא, שניתן יהיה להשלים אותו בתוך כ-6-4 שבועות.



על פי תנאי המיזוג תרכוש נטוויז'ן 100% ממניות ברק וגלובקול, תמורת הקצאת מניות נטוויז'ן בהתאם להערכת השווי האחרונה של דלויט. נטוויז'ן קיבלה שווי של כ-130 מיליון דולר, ברק הוערכה בכ-110 מיליון דולר (עם כ-30 מיליון דולר חוב בנקאי) וגלובקול קיבלה שווי של כ-20 מיליון דולר.



לבעלי ברק יוקצו כ-47% מהון המניות המונפק של נטוויז'ן. המשא ומתן עם גלובקול מתנהל כך שנטוויז'ן תנפיק מניות לדיסקונט השקעות, בעלת השליטה של גלובקול. לדסק"ש יוקצו מניות בנטוויז'ן בגין מכירת גלובקול, שיהוו כ-7% מהון המניות המונפק של נטוויז'ן.



בחברה הממוזגת תחזיק דסק"ש בכ-26.2% וקרן סקי של צבי יוכמן תחזיק בכ-13% מהמניות; כלל תעשיות תחזיק ב-30.3%, אלרון - ב-19.4% והציבור - ב-11.1%. החברה הממוזגת תשלוט בכשליש משוק האינטרנט ומשוק השיחות הבינלאומיות בישראל, ותהנה ממחזור של כמיליארד שקל בשנה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully