וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטליקס חזרה על התחזית השנתית שלה

שירלי יום-טוב

29.8.2006 / 10:44

בהתאם לאזהרה - ההכנסות ירדו ב-5% ל-45.9 מיליון דולר בשל עיכוב בהשלמת פרויקטים. עברה להפסד נקי של 2.7 מיליון דולר

חודשיים לאחר סיום הרבעון, וחודש וחצי לאחר שפירסמה אזהרה, דיווחה היום חברת ריטליקס על תוצאותיה ברבעון השני, כאשר הבשורה החשובה בהם היא שהחברה חזרה על התחזית השנתית שלה.

ריטליקס, המתמחה בפתרונות תוכנה לניהול רשתות קמעוניות, דיווחה על תוצאות בהתאם לאזהרה ממחצית יולי: ההכנסות ירדו בכ-5% ביחס לרבעון המקביל, ל-45.9 מיליון דולר, והחברה עברה להפסד נקי של 2.7 מיליון דולר, 13 סנט למניה. השורה התחתונה היתה בקצה התחתון של התחזית שמסרה החברה, להפסד נקי של 8-13 סנט למניה, והיא עומדת מול רווח נקי של 2.5 מיליון דולר ברבעון המקביל.

ההפסד הנקי הגבוה נגרם גם בשל הוצאה של כ-700 אלף דולר בגין ההטבה הגלומה באופציות למנהלים ולעובדים בחברה. בניטרולה, ובניטרול הוצאות חד פעמיות נוספות כתוצאה מרכישות שבוצעו בעבר, היה ההפסד (פרופורמה) 1.2 מיליון דולר.

דני מושיוף, סמנכ"ל הכספים של ריטליקס, אמר בעת פרסום האזהרה כי הסיבה להרעה בתוצאות נעוצה בעיכוב בהשלמת מספר פרויקטים, כך שהחברה לא יכולה היתה להכיר בהכנסות מהם. מושיוף ניסה להרגיע ואמר אז כי "הפרויקטים שלנו קיימים, הם לא הלכו לשום מקום, ולכן מה שאמרנו זה שאנו דוחים את ההכנסות לרבעון השלישי והרביעי".

בארי שקד, מנכ"ל החברה, ציין כי "התוצאות לא עמדו בציפיות שלנו בגלל עיכובים בפרויקטים. נקטנו צעדים על מנת לטפל בעיכובים אלה, ובכלל זה גיוס עובדים נוספים לפיתוח, לשירותים המקצועיים ולניהול פרויקטים. אנו מצפים שהפרויקטים שמתעכבים יושלמו עד סוף השנה".

שקד הוסיף שהחברה צופה שיפור ברבעון השלישי, ויותר מכך ברבעון הרביעי, ולפיכך היא מאשררת את התחזית השנתית. זו עומדת על הכנסות של 225-215 מיליון דולר, עם רווח של 20-16 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully