וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח. מר עברה להפסד נקי של 6.2 מיליון שקל

נתן שבע

29.8.2006 / 10:47

הכנסות החברה נחתכו בכ-44% ל-97.6 מיליון שקל לעומת הרבעון המקביל. ההפסד במחצית השנה כמעט 40 מיליון שקל


רבעון לאחר סגירת הפעילות של ח. מר בברזיל, עם הפרשה ניכרת של 33 מיליון שקל, העסקים בחברה עדיין לא נראים טוב. חברת התשתיות הסלולריות שבשליטת חיים מר עברה להפסד של 6.2 מיליון שקל לעומת רווח נקי של 12.3 מיליון שקל ברבעון המקביל. את המחצית השנה הראשונה מסיימת החברה בהפסד של 39 מיליון שקל, שבניכוי ההפרשה ומחיקת ההשקעה בברזיל הסתכם בהפסד של 4.5 מיליון שקל.

התוצאות הקשות מתחילות כבר בשורה הראשונה, כאשר הכנסות החברה (שכללו ברבעון המקביל את הפעילות בברזיל) נחתכו בכ-44% ל-97.6 מיליון שקל לעומת הרבעון המקביל, ובכ-18% לעומת הרבעון הקודם. יציבות יחסית בהוצאות ההפעלה הובילה להפסד תפעולי של 6 מיליון שקל, לעומת רווח תפעולי של 23.7 מיליון שקל ברבעון המקביל והפסד של 24 מיליון שקל ברבעון הקודם.

מגזר הפעילות העיקרי של החברה - התקשורת האלחוטית - ייצר רווח תפעולי של 3.3 מיליון שקל, על הכנסות של 63.2 מיליון שקל - מחצית מההכנסות בתקופה המקבילה. מגזר התקשורת רחבת הפס ייצר הכנסות של 20.2 מיליון שקל והעביר את החברה להפסד תפעולי מגזרי של 2.6 מיליון שקל. מגזר מערכות הבטחון ממשיך לדמם גם ברבעון זה, וייצר הפסד של 6.3 מיליון שקל.

ברבעון הראשון של השנה הודיעה ח. מר על חיסול פעילותה בברזיל בשל בעיה בגבייה מלקוחות, ירידה בהיקף השירותים של החברה שם ועיכוב מתמשך של החזרי מס. בעקבות הפסקת הפעילות רשמה החברה הפסד של 35.5 מיליון שקל במחצית השנה הראשונה, כמעט כולו נרשם ברבעון הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully