וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

S&P: טבע תמשיך להוביל את השוק

שרון שפורר

29.8.2006 / 15:31

מחלקת המחקר העניקה למניית טבע מחיר יעד של 45 דולר - גבוה ב-10 דולרים ממחירה הנוכחי

מחלקת המחקר של ני"ע בחברת המחקר סטנדרד אנד פור'ס מאמינה כי טבע צפויה להישאר אחת ממובילות הסקטור הגנרי, מעמד שהשיגה לדעתם עם השלמת רכישת IVAX ב-28 בפברואר. המחקר והפיתוח של טבע ו-IVAX הממוזגות מספק לדעתם לטבע קו מוצרים רחב וצנרת נרחבת של מוצרים גנרים בארה"ב ובעולם.

לא רק זאת, אלא שבסטנדרד אנד פור'ס מעודדים מעתידה של התעשיה הגנרית כפי שהוא נראה כיום הודות להזדקנות האוכלוסייה והתפתחות הכיסוי של הוצאות הבריאות. בסטנדרד מעדיפים כנראה להתרכז בחצי הכוס המלאה ולא בחששות מהחרפת התחרות בתעשיה הגנרית שתפגע בתוצאותיהן של החברות בתחום.

בסטנדרד מבצעים סקירה מקיפה על פעילות טבע הנוכחית, ומציינים כי החברה צופה השקת 25 תרופות חדשות ב-2006 המייצגות מכירות אתיות של כ-17 מיליארד דולר בשנה. החברה מצפה להשקת 80-70 מוצרים ב-2008-2007, המייצגים היקף מכירות אתיות של כ-35 מיליארד דולר. בחזית האתית, חוזים בחברת הדירוג כי החברה תרוויח מהתחזקות מכירות הקופקסון, מהשקתו לאחרונה של האזילקט ומכירתה מוצרים האתים של IVAX.

בשורה התחתונה, קובעים בחברת הדירוג לטבע מחיר יעד של 45 דולר למניה - גבוה בכ-10 דולרים ממחירה בשוק אחרי שעלתה בכ-7% בחודש אוגוסט - כלומר פוטנציאל תשואה של 30% על רמות המחיר הנוכחיות של המניה. זו תהיה חזרה לרמות השיא שקבעה המניה בחודש דצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully