וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית משפט בקנדה הקפיא את נכסיו של מו"ל "ג'רוזלם פוסט" לשעבר, קונרד בלאק

TheMarker

31.8.2006 / 13:26

בלאק מואשם בהונאה, זיוף דו"חות מס, נטילת תשלומים בלתי חוקיים מהחברה והלבנת הון



בית משפט בקנדה הקפיא את נכסיו של מו"ל "ג'רוזלם פוסט" לשעבר קונרד בלאק, ואשתו ברברה עמיאל בלאק - כך לפי מקור שראה את צו בית המשפט לסוכנות הידיעות אי-פי. בית המשפט הותיר לבני הזוג הקצבה מתוך הונם של 20 אלף דולר בחודש.



בלאק, לשעבר יו"ר ומנכ"ל המו"לית הולינג'ר, מואשם בהונאה בגין דיווח על החזרי מס מזויפים וסעיפים נוספים. הוא גם עומד למשפט בארה"ב ביחד עם בכירים נוספים בהולינג'ר, בגין נטילת תשלומים לא חוקיים בסך 84 מיליון דולר מהחברה, הונאה של בעלי המניות, הלבנת כספים ושיבוש הליכי חקירה. הוא כפר באישומים המיוחסים לו, הנושאים בסך הכל עונש מירבי של 95 שנות מאסר וקנסות בסך 7 מיליון דולר. לאחרונה נקבעה לו ערבות בסך של 21 מיליון דולר.



בלאק פרש מתפקידו כמנכ"ל הולינג'ר, אחת ממו"ליות העיתונים באנגלית הגדולות בעולם, בנובמבר 2003. בשלב מאוחר יותר הוא הודח מתפקידו כיו"ר, על רקע האשמות בשחיתות. הולינג'ר, המו"ל של "שיקגו סאן טיימס" ובעבר גם של "דיילי טלגרף" הבריטי, מכרה בנובמבר 2004 את "ג'רוזלם פוסט" לקאנווסט, חברת המדיה הגדולה בקנדה הנמצאת בשליטת משפחת אספר, ולחברת מרקעי תקשורת שבשליטת אלי עזור, תמורת 13.2 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully