וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר לאחר הסגירה: פרייסליין זינקה ב-10% בעקבות הדו"ח; לוסנט ירדה ב-5% בעקבות הורדת דירוג האשראי

דפנה מאור

1.8.2001 / 9:22

מניות הקמעונאיות המקוונות רשמו עליות בעקבות פרייסליין; מניות השבבים המשיכו במגמה חיובית

מגמה חיובית נרשמה במניות הטכנולוגיה במסחר לאחר הסגירה בוול סטריט. התבלטה פרייסליין, קמעונאית האינטרנט המתמחה במכירת כרטיסי טיסה בשיטת "קבע את המחיר בעצמך", שזינקה בכ-10% לאחר שרשמה את הרבעון הרווחי הראשון בתולדותיה ועלתה על התחזיות. לוסנט ירדה ב-5%, לאחר שסוכנות דירוג האשראי S&P הורידה את דירוג האשראי שלה, והשלימה ירידה של 8.6% מתחילת היום.

פרייסליין (סימול PCLN) הביסה אמש את תחזיות האנליסטים עם רווח פרופורמה של 6 סנט למניה לעומת תחזית ל-1 סנט למניה, והגדילה את תחזיות הרווח וההכנסות לרבעון השלישי של השנה. היה זה הרבעון הראשון הרווחי בתולדות החברה. הכנסותיה צמחו ב-3.5% ל- 364.8 מיליון דולר. הרווח פרופורמה היה 11.7 מיליון דולר, 6 סנט למניה, לעומת הפסד של 1 סנט למניה ברבעון המקביל. האנליסטים צפו כי החברה תרשום רווח של סנט למניה.

בעקבות הדו"ח של פרייסליין נרשמו עליות במניות המסחר המקוון: אמזון עלתה ב-1.3%; יאהו עלתה ב-0.5%; המתחרה אקספדיה (סימול EXPE) עלתה ב-1.2%.

לוסנט המשיכה לרדת במסחר לאחר הסגירה ב-4.6%, לאחר שדירוג האשראי שלה קוצץ שוב ע"י S&P על רקע חולשה בדרישה לציוד התקשורת וקשייה לקצץ את חובותיה הגבוהים. חברת דירוג האשראי קיצצה את דירוג האשראי של לוסנט לטווח הארוך בשתי דרגות לדרגת BB מינוס, מדרגת BB פלוס. לטווח הקצר הורד הדירוג ל-C. חברת S&P הזהירה כי לא תהסס להוריד שוב את דירוג האשראי של לוסנט, אם זו לא תעשה מאמצים לקצץ את חובותיה האדירים.

המגמה החיובית במניות השבבים נמשכה גם לאחר הסגירה: AMD (סימול AMD) עלתה ב-1.2%, מיקרון (סימול MU) עלתה ב-1.3%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully