וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסט ביי עולה ליגה: תקציב הפרסום של הרשת, בהיקף 10 מיליון שקל, עבר מפרסום ליכטנזון לפוגל לוין

רוני קורן-דינר

1.8.2001 / 11:11

רענן סעד, מנכ"ל פוגל לוין: "אני מעריך שעד סוף השנה נוכל לבשר על עוד כמה רכישות מעניינות; השינויים הגדולים בצמרת המשרד מתחילים להניב תוצאות"

רשת החשמל והאלקטרוניקה "בסט ביי", החליטה להעביר ללא מכרז את תקציב הפרסום שלה, המוערך ב-10 מיליון שקל בשנה, למשרד הפרסום פוגל לוין. תקציב בסט ביי טופל על ידי משרד הפרסום ליכטנזון במשך למעלה מ-12 שנה.

"אני שמח לצרף למשרדנו מותג כל כך נחשב", מסר רענן סעד, מנכ"ל פוגל לוין. "אני מעריך שעד סוף השנה נוכל לבשר על עוד כמה רכישות מעניינות. נדמה לי שהשינויים הגדולים בצמרת המשרד מתחילים להניב תוצאות".

השינוי המשמעותי ביותר שחל בצמרת פוגל לוין הוא כניסתו של סעד לתפקיד המנכ"ל לפני כשנה, והפיכתו של דוד פוגל ליו"ר. כמו כן, לפני כחצי שנה מונה אמיר וגנר לסמנכ"ל ומנהל המחלקה לשיווק ותכנון אסטרטגי, וגלית ליבר, שהיתה מנהלת מחלקת המדיה, מונתה אף היא לסמנכ"ל.

מנכ"ל בסט ביי, דודי מנטין, אישר את דבר המעבר, ואמר כי הנהלת הרשת מעוניינת לרענן את מערך הפרסום שלה.

פוגל לוין הרחיב את חוג לקוחותיו מתחילת השנה, ובין הלקוחות החדשים נמנים פועלים השקעות פועלים השקעות , בלוק באסטר, פיליפס (חלקי), אלדן והמועדון החדש של ההסתדרות. המשרד הוא גם אחד משלושת המתמודדים שעלו לשלב הגמר במכרז הפרסום לשירותי תקשורת נייחת של סלקום, המוערך ב-17 מיליון שקל, ואשר תוצאותיו עומדות להתפרסם בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully