וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדוור מציגה הכנסות שיא של 13 מיליון דולר; רושמת ירידה ברווח למניה ביחס לרבעון הראשון

גיא ימין

1.8.2001 / 12:52

החברה, המספקת פתרונות לניהול עומסים ברשת האינטרנט, מעריכה כי תציג הכנסות של 54-59 מ' ד' ורווח של 46-49 סנט למניה ב-2001, כך שהיא עשויה להחמיץ את תחזיות האנליסטים

על אף התמונה העגומה שהותיר הרבעון השני על מאזניהן של מירב החברות הישראליות, חברת רדוויו מצליחה לשחות נגד הזרם. מתוצאות הרבעון השני עולה כי החברה הצליחה להציג הכנסות של 13 מיליון דולר, עלייה של 53% לעומת הרבעון המקביל, תוך שהיא מציגה רווחיות.

"אנו גאים ביכולתנו להמשיך ולהשיג את היעדים שלנו בסביבה הכלכלית הנוכחית", אמר רועי זיזאפל, נשיא ומנכ"ל רדוור, המספקת פתרונות לניהול עומסים ברשת האינטרנט. "לשמחתנו אנו ממשיכים במגמה של גידול בנתח השוק שלנו מרבעון לרבעון".

רדוור הציגה רווח נקי של 1.9 מיליון דולר ברבעון, המיתרגם לרווח של 11 סנט למניה, בהתאם לתחזיות האנליסטים, בהשוואה לרווח נקי של 1.3 מיליון דולר ברבעון המקביל, אך ירידה מרווח של 12 סנט למניה ברבעון החולף.

לא היה מן הנמנע כי רדוור תהפוך באופן סופי לחביבת המשקיעים החדשה, לאחר שצוקים איתנים כמו צ'ק פוינט וקומברס מצאו עצמם מזהירים ומורידים תחזיות, אך התחזיות של החברה מראות כי ההאטה מגיע הגם אליה. החברה סיפקה היום הערכות לגבי השנה כולה, לפיהן היא צפויה להציג הכנסות של 54 עד 59 מיליון דולר. לשם השוואה, בבית ההשקעות דויטשה בנק, שהעניק למניה המלצת "קנייה חזקה" במהלך הרבעון השני, צפו לרווח של 59 מיליון דולר, בטווח העליון שסיפקה החברה, וממוצע האנליסטים מצביע על תחזית הכנסות של 58 מיליון דולר.

בשורה התחתונה צופה רדוור לרווח של 46 עד 49 סנט למניה ב-2001, כך שהיא עשויה למצוא את עצמה גם מתחת לממוצע האנליסטים של 48 סנט. בבית ההשקעות דויטשה בנק, כך מסתבר, התחזית היית האופטימית אף יותר - עם צפי לרווח של 53 סנט למניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully