וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי מפעל פויכטונגר באשדוד הוציאו צו מניעה כנגד העברת השליטה בקבוצה

אלי דניאל

1.8.2001 / 17:24

צו המניעה, אשר ניתן ע"י בית הדין לעבודה בבאר שבע, אוסר על פויכטונגר תעשיות, פויכטונגר אלקטרו-מכניקה ופויכטונגר השקעות לבצע דיספוזיציות במניותיהן

פויכטונגר תעשיות מדווחת היום כי בית הדין לעבודה בבאר שבע הוציא, לבקשת הסתדרות ועד עובדי מפעל החברה הנכדה, פויכטונגר תעשיות אשדוד, צו מניעה האוסר על החברה ועל אחרים לבצע דיספוזיציה במניות החברה.

יצוין כי צו המניעה חל הן על החברה והן על החברה הבת פויכטונגר אלקטרומכניקה. כמו כן, הצו הוחל גם על חברת פויכטונגר השקעות (לשעבר אפקון פרויקטים).

ככל הנראה, צו המניעה קשור לידיעות שפורסמו במהלך החודש האחרון לפיהן חברת חייל אחזקות , הנמצאת בשליטת יוסי מימן ורפי פלד, מנהלת מו"מ לרכישת השליטה בפויכטונגר לפי שווי חברה של 50 מיליון דולר. בהקשר זה הודיעה החברה לבורסה, לפני מספר שבועות, כי בעלי העניין קיבלו הצעה לרכישת אחזקותיהם, אולם עד כה לא נחתמה כל עסקה.

מפויכטונגר תעשיות נמסר כי בחברה לא מעוניינים להגיב על מתן צו המניעה. פויכטונגר תעשיות הינה חברת אחזקות הפועלת באמצעות החברות הבנות בתחומי החשמל, מיזוג אוויר, גילוי אש ועשן, בקרה, תעשייתית והשקעות בחברות טכנולוגיות.

החברה מחזיקה בכ-81.3% ממניות פויכטונגר אלקטרומכניקה, ב-72.4% ממניות אפקון בקרה ואוטומציה ובכ-5% ממניות פויכטונגר השקעות.

מניית פויכטונגר תעשיות נסחרת בבורסה התל אביבית לפי שווי של 113.8 מילון שקל. החברה סיימה את הרבעון הראשון של שנת 2001 עם הכנסות של 127.4 מיליון שקל, ירידה של כ-20% לעומת ההכנסות ברבעון המקביל בשנת 2000. בשורה התחתונה הפסידה החברה ברבעון הראשון כ-8.7 מיליון שקל בהשוואה לרווח של 10.3 מיליון שקל ברבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully