וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבואנית שארפ רכשה את ברייק הזהב בכוכב נולד

איילה צורף

4.9.2006 / 13:28

ראלקו תשלם לקשת 250 אלף שקל ותשיק באותו יום קו חדש של מוצרים בתחום טלוויזיות ה-LCD

חברת ראלקו, יבואנית המותג שארפ, רכשה את ברייק הזהב בגמר התוכנית כוכב נולד בעבור 250 אלף שקל. העסקה כוללת שלושה מרכיבים: מספר טיזרים שיוקרנו בקשת במהלך הימים רביעי וחמישי, כקדימונים לקראת חשיפת הסרטון בשניות שלפני ההכרזה על הזוכה; סרטון באורך 60 שניות שיוקרן כפרסומת בודדת לפני ההכרזה על הזוכה וסרטון בן 30 שניות לאחר מכן.

לדברי אודי פרידן, שותף במשרד הפרסום ראובני-פרידן המטפל בתקציב הפרסום של ראלקו, "באמצעות ברייק הזהב נשיק קו חדש של מוצרים בתחום טלוויזיות ה-LCD תחת המותג שארפ, במסר שיעסוק באיכות הצפייה". לדבריו, "מדובר בסרטון חדש שהופק בארה"ב וטרם הוקרן בישראל".

לדעתו של פרידן, מחיר של 250 אלף שקל ל-60 שניות ועוד מספר טיזרים, הוא מחיר ראוי. "קשת דרשה הרבה יותר, אבל הורדנו את הסכום כך שיהיה הוגן לשני הצדדים".

בשנה שעברה רכשה קוקה קולה את "ברייק הזהב" ששודר לפני ההכרזה על הזוכה בגמר התוכנית כוכב נולד, בתמורה ל-210 אלף שקל. הפרסומת ששודרה היתה של מותג הבירות הבלגי סטלה ארטואה.

סמנכ"ל השיווק של מב"י, אמיר יפרח, שרכש את הפרסומת עבור קוקה קולה, אמר לאחר הגמר: "לפני השידור של הפרסומת, 2% מהציבור הכיר את סטלה ארטואה. אחרי השידור, 10% מהציבור מכיר אותה. רמת המודעות היא תוצאה של כמה מהלכים שיווקיים - קמפיין רחב בעיתונות כמו גם רכישת הספוט בכוכב נולד. אנחנו מרוצים מהתוצאות וגם היום בדיעבד, לו היינו צריכים להחליט האם לרכוש את ברייק הזהב - היינו עושים זאת".

עם זאת, סקר TheMarker ואיגוד המפרסמים שנערך לאחר גמר התוכנית בשנה שעברה, העלה כי 68% מחברי איגוד המפרסמים - המנכ"לים והסמנכ"לים של החברות עם תקציבי הפרסום הגדולים במשק - סברו כי מדובר במחיר יקר מדי תמורת פרסומת חד פעמית, והם עצמם לא היו רוכשים אותה במחיר זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully