וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייטמן ליטווין זכתה בחוזה המשך עבור חברת AGIP בקזחסטן בהיקף של 42.5 מיליון דולר

שרון קדמי

4.9.2006 / 12:33

העבודות יכללו הרחבת היקף הפרויקט והוספת כוח עבודה שיאיץ את השלמתו



קבוצת בייטמן ליטווין (Bateman Litwin) זכתה בחוזה המשך להרחבת פרויקט של ענקית הנפט הבינלאומית AGIP KCO בקזחסטן. הנציגות הקזחית של חטיבת האנרגיה בבייטמן ליטווין, המשמשת כקבלן הראשי בפרויקט הקמת תחנת הכוח ושירותי התשתית בשדה הפקת הנפט של חברת AGIP, תבצע עבודות להרחבת הפרויקט בהיקף של 42.5 מיליון דולר. העבודות יכללו הרחבת היקף הפרויקט והוספת כוח עבודה שיתאים להיקפו החדש ויאיץ את השלמתו.



מנכ"ל בייטמן ליטווין, שוקי רז, אמר היום כי "אנו שמחים לקבל את הרחבת ההזמנה בפרויקט הדגל שלנו לחברת AGIP בקזחסטן, ולחזק בכך את נוכחותנו בשוק הדלק במדינה זו. השנה שחלפה היתה מוצלחת במיוחד לחטיבת האנרגיה של בייטמן ליטווין, שהוכיחה את יכולותיה בביצוע מספר פרויקטים אסטרטגיים של קבלנות מפתח (TURN KEY)".



פרויקט זה מתווסף למספר פרויקטים נוספים שביצעה החברה לאחרונה. ביולי האחרון זכתה החברה בחוזה לתכנון והקמת מתקן למיצוי נחושת בצ'ילה, בפרויקט שהיקפו הכולל נאמד ב-40 מיליון דולר. בנוסף, דיווחה החברה כי חטיבת האנרגיה שלה זכתה בפרויקטים להקמת מתקן טיהור שפכים ומתקן בעירה, טיהור ופליטה של גז - שניהם עבור קבוצת מכתשים - בהיקף כספי כולל של כ-23 מיליון דולר.



קבוצת בייטמן ליטווין מעסיקה כיום כ-900 עובדים והיא מפעילה מרכזים גם בקזחסטן, צרפת, איטליה, רומניה, שווייץ וארה"ב.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully