וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכאוס בממשלה ימשיך להשפיע לרעה על הבורסה

אסף רותם

5.9.2006 / 9:45

מניות הבנקים הגדולים צפויות להמשיך ולרכז את המחזורים הגדולים

ללא רוח גבית משמעותית מוול סטריט, שהיתה סגורה אמש לרגל יום העבודה האמריקאי, נעלו המדדים גם את יומו השני של השבוע בירידות, והמעו"ף השלים יום מסחר רביעי ברציפות של ירידות. המעו"ף איבד במהלכם כ-1.1%.

ברקע לירידות, אווירת הכאוס המוחלטת שפושה בכל חלקה טובה מאז סיום המלחמה, הגיעה אתמול לשיא. המשקיעים סובלים מהפאניקה שמשדר משרד האוצר של אברהם הירשזון, בדיוק בתקופה בה עליו לשדר יציבות ויכולת לנהל משברים. אתמול בוטלה מסיבת העיתונאים של האוצר, לאחר שהגזירות שתוכננו עוררו מחאה בקרב החברות לקואליציה.

תקציב 2007 יוצג היום לממשלה, אולם מפלגות ש"ס, הגימלאים והעבודה איימו לפרוש מהקואליציה אם לא יבוטלו הגזירות. במקביל, יוצאות הצהרות חריגות גם מצד ראש הממשלה. זה מצא אתמול לאיים על סוריה ואמר שישראל תפעיל במלחמה אפשרית מולה אף יותר כח מזה שהופעל כנגד לבנון.

על כל אלה מרחפים איומי הדרישות לתוספת של כ-30 מיליארד שקל שדורש משרד הביטחון לתקציב הביטחון. דרישות אלה ייאלצו את הממשלה להעלות מסים בדרך זו או אחרת או לפרוץ את מסגרת הגירעון.

מניות הבנקים הגדולים צפויות להמשיך ולרכז את המחזורים הגדולים.

מניית פמס איבדה שליש מערכה ביומיים האחרונים במחזורים גדולים. פמס דיווחה שלשום על תוצאות חלשות, והודיעה כי עסקה גדולה בשווי 70 מיליון שקל מתעכבת. בשוק מציינים, כי הבעיה האמיתית היא שפמס ידעה על העיכוב אולם נמנעה מלדווח עליו בזמן והמתינה למועד פרסום הדו"חות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully