וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקה גדולה לריטליקס באוסטרליה

5.9.2006 / 13:22

תספק להקמעונאית Metcash פתרון לניהול הרשת ברמת המטה בהיקף של 7-4 מיליון דולר בשנה

עסקה גדולה לריטליקס באוסטרליה. חברת התוכנה הישראלית, המתמחה בפתרונות לניהול רשתות קמעוניות, סיפקה לחברת Metcash Trading האוסטרלית פתרון לניהול הרשת ברמת המטה. מטקאש היא חברת ענק באוסטרליה עם מחזור שנתי של 7.3 מיליארד דולר. היא החלה לעשות שימוש במערכת ה-Retalix Power Enterprise לאחר שריטליקס הטמיעה אצלה לפני מספר שנים מערכות לניהול חנויות הרשת.

דני מושיוף, סמנכ"ל הכספים של ריליטקס, אומר כי מדובר ברשת Tier 1 (מובילה), גדולה מאוד, עם 110 מרכזי הפצה ומחסנים ברחבי אוסטרליה וניו זילנד. לדבריו, עסקה עם רשת טיר 1 תורמת לריטליקס הכנסות של 7-4 מיליון דולר בשנה למשך כשבע שנים. "אני מקווה שנוכל להכריז בקרוב על עוד כמה עסקות בסדר גודל כזה".

יישום המערכת של רילטיקס בכל חטיבות העסקים של מטקאש יימשך עד אמצע 2008. המערכות של ריטליקס מחליפות מערכות ישנות, מבוססות מחשבי מיינפריים.

מניית ריטליקס עולה בכ-2% במחזור גדול יחסית במסחר בתל אביב. החברה נסחרת גם בנאסד"ק לפי שווי שוק של 340 מיליון דולר. ריטליקס אישררה לאחרונה את התחזית השנתית שלה להכנסות של 215-225 מיליון דולר ורווח של 20-16 מיליון דולר. ברבעון השני עברה החברה להפסד נקי של 2.7 מיליון דולר במחזור של 46 מיליון דולר בשל עיכוב בהשלמת מספר פרויקטים אצל לקוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully