וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוינטר עברה לרווח נקי של 660 אלף דולר

שירלי יום-טוב

5.9.2006 / 14:51

ההכנסות ברבעון - כ-10 מיליון דולר. חתמה על הסכם חדש בדרום אמריקה

בכלל לא בטוח שבעלי המניות של חברת פוינטר (PNTR) מרוצים מגרף המניה בשנה האחרונה, אבל לכל הפחות חייבים לומר מילה טובה על כך שהחברה מצליחה לעמוד פעם אחר פעם בתחזיות שהיא מוסרת. היום הגיעו דו"חות הרבעון השני של החברה, המתמחה באיתור כלי רכב גנובים ופועלת בישראל, בארגנטינה ובמקסיקו. פוינטר עברה לרווח נקי משמעותי, בהתאם לתחזיות, ובקצב ההכנסות הנוכחי, היא תצליח לסיים את השנה בהתאם למספרים שהיא מסרה בעבר.

פוינטר נשלטת על ידי חברת ההשקעות DBSI (כ-40%) של ברק דותן ויוסי בן שלום. ברבעון השני רשמה החברה הכנסות של 10.1 מיליון דולר, כמעט זהות להכנסות הרבעון המקביל. במחצית הראשונה צמחו ההכנסות בכ-19% ל-18.9 מיליון דולר - כמעט מחצית מההכנסות הצפויות בשנה כולה - 40 מיליון דולר. העלייה נרשמה בעיקר מפני שההכנסות במחצית הראשונה של 2005 כללו רק ארבעה חודשים של הכנסות מפעילות שירותי הדרך והגרירה, שנרכשה על ידי חברת הבת של פוינטר, שגריר מערכות רכב.

הרווח התפעולי צמח לכ-1.7 מיליון דולר לעומת רווח תפעולי של כ-508 אלף דולר בתקופה המקבילה אשתקד. עם זאת, הרווחיות התפעולית הושפעה מרווח חד פעמי לפני מס של כ-1.3 מיליון דולר, הנובע מעסקה שנחתמה עם לקוח בדרום אמריקה.

השורה התחתונה מעידה על שיפור חד, עם רווח נקי של 660 אלף דולר לעומת הפסד נקי של 470 אלף דולר ברבעון המקביל ורווח זניח ברבעון הקודם. על פי תחזיות שניתנו בעבר, פוינטר צפתה לחוות מעבר לרווחיות רק במחצית השנייה של 2006. הרווח התפעולי השנתי אמור להגיע ל-3.5 מיליון דולר.

דני שטרן, מנכ"ל פוינטר, ציין כי התוצאות משקפות את הצלחת המודל העסקי של החברה. בהמשך לאסטרטגיית החברה לחזק את הפעילות בחו"ל, נחתם הסכם חדש בדרום אמריקה. שווי השוק של פוינטר בנאסד"ק מסתכם ב-20 מיליון דולר בעקבות ירידה של 13% בשנה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully