וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריל לינץ' ממשיך להמליץ לרכוש מניות לאומי

נתן שבע

6.9.2006 / 9:51

האנליסט חיים ישראל מודאג מעוצמת השפעת המלחמה על הכלכלה והבנקים ולכן חותך את מחיר היעד ב-10%

הזרים ממשיכים להיות חלוקים בדיעותיהם לגבי מניות הבנקים הישראלים. סוכנות הדירוג מודי'ס חזרה על תחזית דירוג חיובית לבנקים. מנגד, ב-HSBC הורידו בשבוע שעבר את המלצתם למניות הבנקים ל"נייטרלי" וגם דויטשה בנק חתך את מחיר מניית הפועלים. היום מגיעה התייחסותו של בנק ההשקעות מריל לינץ' למניית לאומי. בשורה התחתונה, ממשיך האנליסט חיים ישראל להמליץ על לאומי ב"קנייה", אך מנגד - הוא חותך את מחיר היעד ב-10% ל-18 שקל - מחיר שעדיין גבוה בכ-16% ממחיר המניה בשוק.

תוצאות בנק לאומי ברבעון השני היו בהתאם לתחזיות של מריל, אם כי בית ההשקעות מודאג משיעור הגידול במגזר משקי הבית האיטי יחסית, דווקא בתקופה שהכלכלה עדיין רצה. בנק ההשקעות חתך את תחזית הצמיחה של ישראל מ-5.1% ל-4.2% ב-2006, כאשר מגזר הבנקאות הוא הראשי שעשוי לסבול מההאטה הכלכלית, אם כי עוצמת השפעת המלחמה עדיין לא ברורה. "הזרז העיקרי לפעילות הבנק הוא העברת הבעלות בו, כאשר יש עדיין סימן שאלה סביב העיתוי", מוסיף ישראל.

חיים ישראל מעלה את מחיר ההון, שלפיו הוא גוזר את מחיר היעד למניה מרמה של 11.3% ל-11.7%, בעקבות חוסר הבהירות לגבי ההשפעה של המצב הבטחוני על הכלכלה הישראלית. במקביל, הוא מפחית מעט את שיעור גידול ההלוואות שהבנק יעניק בטווח הקצר והארוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully