וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר האוצר של ארה"ב בודק עמידות וול סטריט בפני אסונות

רויטרס

10.9.2006 / 8:27

הנרי פולסון ביקש להעריך את השיפורים שנערכו מאז התקפות הטרור של 11 בספטמבר, מחשש כי חברות הטלקום אינן ערוכות היטב

שר האוצר של ארה"ב, הנרי פולסון, פתח בבדיקה של התוכניות למקרי אסון בשווקים הפיננסיים בארה"ב - כך דיווח "פייננשל טיימס" בשבת. מהלך זה נובע מחששות לגבי יכולתה של וול סטריט לעמוד בהתקפת טרור, אסון טבע או מגפה, אמר העיתון.

באחד ממהלכיו הראשונים בתפקיד, פולסון ביקש מקבוצת העבודה של הנשיא בנושא שווקים פיננסיים להעריך את השיפורים שנערכו בשווקים הפיננסיים מאז התקפות הטרור של 11 בספטמבר על ארה"ב, אשר התרחשו לפני חמש שנים, דיווח FT.

FT אמר כי בוול סטריט קיימים חששות מתמשכים בנוגע לעמידותם של שירותי החשמל והטלקומוניקציה, והוסיף כי ההתקפות של 11 בספטמבר חשפו חולשות בתכנון למקרי אסון בענף. בעקבות התקפות הטרור שמוטטו את מרכז הסחר העולמי נסגר שוק המניות בארה"ב לארבעה ימים.

מומחים אומרים כי חברות שירותים פיננסיים שיפרו את עמידותן של פעילויותיהן, דיווח FT, אולם בכירים בוול סטריט חוששים כי חברות התשתית לא התקדמו באותה מידה.

עוזר שר האוצר סקוט פרסונס צוטט באומרו כי חברות התשתיות ביצעו "שיפורים עצומים". אולם, הוא הוסיף, "אנחנו מוסיפים לחשוש בנוגע לשיפור העמידות בשירותי הטלקומוניקציה, אשר בהם תלויים השווקים הפיננסיים יותר מכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully