וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר לאחר הסגירה: המגמה החיובית במניות הטכנולוגיה נמשכה בעקבות התחזית החיובית למגזר השבבים

דפנה מאור

2.8.2001 / 8:55

PMC סיירה זינקה ב-10% לאחר שנודע כי תחליף את קווייקר אוטס במדד S&P 500

מניות השבבים המשיכו במגמה חיובית במסחר לאחר הסגירה אמש בוול סטריט. תחזית חיובית שהוציא בנק ההשקעות מריל לינץ' למגזר הובילה לעליות חדות במסחר הרגיל, והמומנטום נמשך בערב, עם עליות של פחות מאחוז במניות אינטל , AMD (סימול AMD) וברודקום (סימול BRCM).

קומפיוטר סיינסס (סימול CSC), חברת שירותי המחשוב השלישית בגודלה בעולם, עלתה ב-5.8% במסחר לאחר הסגירה לאחר שהודיעה כי הכנסותיה ברבעון השני עלו ב-10%, בעוד שרווחיה נפלו ב-50%, בהתאם לתחזיות המוקטנות.

מניית יצרנית השבבים PMC סיירה (סימול PMCS) זינקה ב-10% לאחר שנודע כי המניה תחליף את קווייקר אוטס במדד S&P 500. הסיבה לעלייה היא שהמשקיעים מצפים שקרנות העוקבות אחר מדד היחס החשוב ירכשו את מניות PMC סיירה כאשר השינוי יתבצע בפועל.

MP3.com עלתה ב-0.8%, לאחר שדיווחה אמש על שיפור בתוצאות הרבעון השני לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת. הכנסותיה הצטמצמו ל-17.5 מיליון דולר לעומת 20.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

החברה דיווחה על הפסד פרופורמה של 1.6 מיליון דולר, 2 סנט למניה, לעומת הפסד של 5.2 מיליון דולר, 8 סנט למניה, בתקופה המקבילה, ולעומת תחזית אנליסטים להפסד של 4 סנט למניה.

לוסנט רשמה עלייה של אחוז לאחר שאיבדה 8.5% במהלך המסחר הרגיל. יצרנית ציוד התקשורת הנפיקה אתמול אג"ח להמרה בשווי 1.75 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully